تأثیر آموزش و یادگیری مجازی بر دستاوردهای مهارت گفتاری پلیس ها
(ندگان)پدیدآور
اکبری, مریمنوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
اینترنت و محیط یادگیری مجازی فرصت های یادگیری را با تنوع بخشیدن به گزینه های یادگیری نه تنها در آموزش عمومی بلکه در زمینه زبان خارجی برای چهار مهارت، به ویژه یادگیری شفاهی تغییر داده اند . بنابراین، مطالعه حاضر، بررسی تأثیر آموزش مجازی بر مهارت های صحبت کردن افسران پلیس را مورد بررسی قرار داد. هفتاد و پنج فراگیر در سطح متوسط در این مطالعه شرکت کردند. پس از هم سطح کردن فراگیران از طریق آزمون انگلیسی مقدماتی (PET)، برخی از آنها از مطالعه حذف شدند و شرکت کنندگان باقیمانده به دو گروه گروه کنترل و گروه آزمایش تقسیم شدند. بخش صحبت کردن PET برای پیش آزمون و پس آزمون انجام شد. کتاب اینترچنج با روش سنتی (صحبت کردن رو در رو در کلاس) به گروه کنترل داده شد و گروه آزمایش آموزش مجازی با روشهای جدید دریافت کردند. دادههای جمع آوری شده با استفاده از آزمون تی تست تجزیه و تحلیل شد. نتایج اثر یادگیری مجازی را بر مهارت صحبت کردن افسران پلیس نشان دادند. این میتواند برای تشویق اساتید، کارکنان و مدیران و فرماندهان برای ایجاد و پیوستن به گروههای علمی – آموزشی مجازی برای تبادل ایدهها درباره نحوه همکاری و ترویج فعالیتهای آموزشی در کلاس آنها مؤثر باشد.
کلید واژگان
محیط یادگیری مجازیدوره های مجازی
مهارت صحبت کردن
پلیس
شماره نشریه
19تاریخ نشر
2016-10-221395-08-01




