دوره 10, شماره 2
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
چشمانداز انطباق استراتژیک در یک مؤسسه آموزشی- پژوهشی دولتی ایران؛ مطالعه موردی، دانشگاه تهران
(دانشگاه امام صادق علیه السلامImam Sadiq University, 2016-12-21)با توجه به تغییرات سریع و محیط پویایی که سازمانها بهسرعت در آن متولد شده، بهسختی رقابت نموده و بهراحتی از گردونه فعالیت بازمیمانند، شرط بقای حیات و حضور در بازارهای شدیداً رقابتی، هماهنگی استراتژیهای سازمانی و ...
-
بررسی تأثیرپذیری عملکرد شرکتهای بیمه از گزینههای راهبردی مدل دلتا
(دانشگاه امام صادق علیه السلامImam Sadiq University, 2016-12-21)بقای سازمانها در دنیای پررقابت امروزی نیازمند بررسی عملکرد و جایگاه آنها در بازار است. شرکتهای بیمه نیز بهعنوان بخش مهمی از اقتصاد در هر کشور باید برای رسیدن به این مهم در دستیابی به اهداف خود موفق عمل کنند؛ بنابراین، ...
-
تأثیر اعتقادات مذهبی مشتریان بر ارزش نام تجاری صنایع غذایی آستان قدس رضوی
(دانشگاه امام صادق علیه السلامImam Sadiq University, 2016-12-21)امروزه، بسیاری از سازمانها به این باور رسیدهاند که نام و نشان تجاری یکی از باارزشترین داراییهای آنهاست. ازجمله مهمترین ویژگیهای یک نام تجاری، قابلیت اعتماد و ارزش ویژه نام تجاری است. از طرفی عوامل آمیخته بازاریابی ...
-
برنامهریزی رفاه اجتماعی تابآور، دلالتهای راهبردی و اعتباربخشی یک مدل ترکیبی برای اقتصاد مقاومتی
(دانشگاه امام صادق علیه السلامImam Sadiq University, 2016-12-21)افزایش تنشها و مخاطرات طی نیمقرن گذشته خصوصاً در حوزه مالی و اقتصادی، اثرگذاری مستقیمی بر رفاه زندگی بشر داشته است. بر همین مبنا علاوه بر اینکه مطالعه و تحقیق برای کنترل و مدیریت این تنشها در قالب مباحث مربوط به ...
-
شناسایی قابلیتهای لازم برای رهبری در سازمانهای ایمانمحور؛ مورد مطالعه بسیج دانشجویی دانشگاه تهران
(دانشگاه امام صادق علیه السلامImam Sadiq University, 2016-12-21)در میان سازمانهای غیرانتفاعی، سازمانهایی که با رسالت و انگیزههای دینی و مذهبی تشکیل میشوند، با نام «سازمانهای ایمانمحور» شناخته میشوند. تعاریف، شناسایی وجوه اصلی و نوعشناسیهای گوناگونی از این سازمانها صورت ...



