مرور دوره 2, شماره 7 بر اساس موضوع "نظام ارزشیابی"

  • آسیب‌شناسی اجرای طرح ارزشیابی کیفی توصیفی در مدارس ابتدایی: یک مطالعه کیفی 

    خزاِئی, لیلا؛ غلامحسینی فریز هندی, عباسعلی؛ صمدی, پروین (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2017-03-21)
    هدف پژوهش حاضر، واکاوی اجرای طرح  ارزشیابی کیفی توصیفی در مدارس ابتدایی شهر نورآباد از دیدگاه مجریان برنامه درسی به‌منظور ارتقا کیفیت طرح است. نوع پژوهش کاربردی و روش پژوهش کیفی از نوع پدیدارشناسی است. جامعه آماری پژوهش، ...