مرور دوره 2, شماره 7 بر اساس موضوع "مدارس ابتدایی"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
آسیبشناسی اجرای طرح ارزشیابی کیفی توصیفی در مدارس ابتدایی: یک مطالعه کیفی
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2017-03-21)هدف پژوهش حاضر، واکاوی اجرای طرح ارزشیابی کیفی توصیفی در مدارس ابتدایی شهر نورآباد از دیدگاه مجریان برنامه درسی بهمنظور ارتقا کیفیت طرح است. نوع پژوهش کاربردی و روش پژوهش کیفی از نوع پدیدارشناسی است. جامعه آماری پژوهش، ...



