مرور دوره 2, شماره 7 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
آسیبشناسی برنامهها و فعالیتهای آموزشی – تربیتی مراکز پیش از دبستان: یک پژوهش ترکیبی
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2017-03-21)هدف پژوهش حاضر شناسایی آسیبهای برنامهها و فعالیتهای آموزشی- تربیتی مراکز پیش از دبستان (دولتی) است. روش پژوهش ترکیبی از نوع آمیخته اکتشافی است. جامعه پژوهش شامل مربیان دورهی پیش از دبستان شهر یاسوج بود. در مرحله کیفی ...
-
تأثیر آموزش برنامه حل مسئلهی بر مهارتهای اجتماعی کودکان پیشدبستانی
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2017-03-21)یکی از مهمترین زمینهها در قلمرو رشد کودکی، حوزه مهارتهای اجتماعی است. مهارت حل مسئله میان فردی، روابط با همسالان در مدرسه را تسهیل مینماید و رویارویی مؤثر و موفق با موقعیتهای پیش رو را با بهرهگیری از مهارت مقابلهی ...
-
اثربخشی استفاده از تقویت پتهای بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایه دوم ابتدایی
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2017-03-21)پژوهش حاضر باهدف بررسی اثربخشی استفاده از تقویت پتهای (ژتونی) بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایه دوم ابتدایی در مدارس عادی انجام گرفت. روش انجام این پژوهش نیمه آزمایشی بوده و طرح پژوهشی مورداستفاده در این پژوهش، طرح پیشآزمون ...
-
مقایسه سبکهای والدگری و خوداثرمندی والدینی مادران تکفرزند و چندفرزند گروههای سنی 12-6 ساله شهر بندرعباس
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2017-03-21)تعداد فرزندان میتواند روی خانواده و والدین تأثیرگذار باشد. بنابراین این پژوهش با هدف مقایسه سبکهای والدگری و خوداثرمندی والدینی مادران تکفرزند و چندفرزند گروههای سنی 12-6 ساله شهر بندرعباس انجام شد. روش پژوهش توصیفی و ...
-
آسیبشناسی اجرای طرح ارزشیابی کیفی توصیفی در مدارس ابتدایی: یک مطالعه کیفی
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2017-03-21)هدف پژوهش حاضر، واکاوی اجرای طرح ارزشیابی کیفی توصیفی در مدارس ابتدایی شهر نورآباد از دیدگاه مجریان برنامه درسی بهمنظور ارتقا کیفیت طرح است. نوع پژوهش کاربردی و روش پژوهش کیفی از نوع پدیدارشناسی است. جامعه آماری پژوهش، ...



