دوره 1, شماره 3
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
ویژگیهای روانسنجی مقیاس نشانهشناسی مشکلات رفتاری- هیجانی در دانشآموزان مقطع ابتدایی
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2016-04-20)پژوهش حاضر به منظور بررسی روایی و پایایی مقیاس نشانهشناسی مشکلات رفتاری- هیجانی (اضطراب، افسردگی، مشکلات سلوکی، اختلالات جسمانی) پرسشنامه شخصیت کودک سیاتل در جامعه دانشآموزان مقطع ابتدایی انجام شد. در این پژوهش تعداد 240 ...
-
چالشهای اساسی کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش ابتدایی
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2016-04-20)هدف از این پژوهش بررسی چالشهای اساسی کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات از دیدگاه معلمان مقطع ابتدایی می باشد. این تحقیق از نظر هدف کاربردی و روش انجام آن توصیفی- و از نوع زمینهیابی است. جامعه مورد مطالعه در این تحقیق کلیه ...



