• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه علمی مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی
    • دوره 6, شماره 2
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه علمی مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی
    • دوره 6, شماره 2
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    رابطه بین تکنولوژی و جذب حامیان مالی در ورزش بانوان شهر تهران

    (ندگان)پدیدآور
    حسینی, معصومهباختر, سمیه
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    487.6کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    مقاله پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    هدف از انجام این پژوهش بررسی نقش تکنولوژی بر روی تأمین مالی ورزش بانوان شهر تهران است. روش پژوهش، توصیفی- همبستگی است که به شکل میدانی انجام شد. همچنین پژوهش، از لحاظ هدف جزء پژوهش‌های توسعه‌ای-کاربردی است. جامعه آماری تحقیق حاضر شامل کلیه مدیران و مالکان باشگاه­های ورزشی شهر تهران هستند. نمونه‌گیری به تعداد قابل کفایت از اعضای جامعه آماری به نسبت بخش­ها و تخصص­های مختلف از روش هدفمند و در دسترس نمونه انتخاب شد. جهت جمع­ آوری داده ­ها از پرسش‌نامه محقق ساخته استفاده شد و روایی پرسش‌نامه توسط صاحب­نظران (12 نفر)، تأیید شد. همچنین پایایی آن با استفاده از آزمون آلفای کرونباخ (0/94) محاسبه شد. جهت تجزیه و تحلیل داده­ ها از روش‌های آماری توصیفی وجهت مشخص کردن توزیع داده ­ها از آزمون کلموگروف­- اسمیرنف با استفاده از نرم‌افزار SPSS24 انجام شد. یافته ­ها نشان داد که بین شبکه­ های مجازی، شبکه­ های تلویزیونی­­، شبکه­ های ماهواره­ای، رسانه­ های دیجیتال، تبلیغات الکترونیکی و در نهایت بین تکنولوژی و جذب حامیان مالی در ورزش بانوان شهر تهران ارتباط معنادار وجود دارد.  با توجه به یافته‌های پژوهش می‌توان نتیجه گرفت که پوشش رسانه‌ای گوناگون در جذب بخش خصوصی جهت سرمایه‌گذاری در ورزش قهرمانی بانوان دارای اهمیت زیادی است و توجه رسانه ­ها به علائم تبلیغاتی حامیان مالی و تحت پوشش قرار دادن رویدادها و ورزش‌های مختلف در برگزاری رویداد نیز در جذب حامیان مالی مؤثر است.
    کلید واژگان
    تکنولوژی
    حامیان مالی
    ورزش بانوان

    شماره نشریه
    2
    تاریخ نشر
    2018-12-22
    1397-10-01
    ناشر
    دانشگاه پیام نور
    Payame Noor University
    سازمان پدید آورنده
    استادیار مدیریت ورزشی، دانشگاه پیام نور
    دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی، دانشگاه پیام نور تهران

    شاپا
    23455578
    25384961
    URI
    https://dx.doi.org/10.30473/jsm.2018.40929.1269
    http://sportmedia.journals.pnu.ac.ir/article_5291.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/113392

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب