نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorعامری سیاهویی, رضاfa_IR
dc.contributor.authorزنجیرچی, سیدمحمودfa_IR
dc.contributor.authorمشایخی نژاد, شقایقfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T21:34:24Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T21:34:24Z
dc.date.available1399-07-08T21:34:24Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T21:34:24Z
dc.date.issued2017-05-22en_US
dc.date.issued1396-03-01fa_IR
dc.date.submitted2017-02-15en_US
dc.date.submitted1395-11-27fa_IR
dc.identifier.citationعامری سیاهویی, رضا, زنجیرچی, سیدمحمود, مشایخی نژاد, شقایق. (1396). بررسی نیازهای هوادارن از سیستم مدیریت ارتباط باهوادار(FRMS) با استفاده از تکنیک های (TOPSIS و ANP) فازی (مطالعه موردی: هواداران فوتبال استان یزد). فصلنامه علمی مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی, 4(3), 43-54.fa_IR
dc.identifier.issn23455578
dc.identifier.issn25384961
dc.identifier.urihttp://sportmedia.journals.pnu.ac.ir/article_3972.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/113356
dc.description.abstractمدیریت ارتباط با مشتری به عنوان ابزاری قدرتمند برای شناسایی نیازها و خواسته های مشتریان سازمان ها ظهور کرده است. هواداران فوتبال مهم ترین سرمایه باشگاه های فوتبال می باشند، بنابراین استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با هوادار از الزامات باشگاه هاست. استفاده از این سیستم در درجه ی اول مستلزم شناخت نیازهای هواداران می باشد. از این رو در این مقاله هدف شناسایی نیازهای هواداران از سیستم مدیریت ارتباط با هوادار می باشد. تحقیق حاضر از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ نحوه گرد آوری اطلاعات توصیفی(تحلیلی_ پیمایشی ) می باشد. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه هواداران تیم های فوتبال استان یزد و حجم نمونه 325 نفر می باشد. مطالعات انجام شده نشان می دهد که می توان نیازهای هواداران را در سه بعد امکانات ساختاری، امکانات ارتباطی و مسائل کیفی تفکیک کرد. سپس با استفاده از تکنیک تصمیم گیری چند معیاره فازی، مولفه های کلیدی شناسایی، رتبه بندی و درجه اهمیت هریک از آنها تعیین و الویت بندی شده است، که در نهایت پوشش مناسب بازیها توسط رسانه، داشتن کادر فنی مجرب و ایجاد کانون هوداری به عنوان مهم ترین نیازهای هواداران انتخاب گردید.fa_IR
dc.format.extent881
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه پیام نورfa_IR
dc.publisherPayame Noor Universityen_US
dc.relation.ispartofفصلنامه علمی مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشیfa_IR
dc.relation.ispartofCommunication Management in Sport Mediaen_US
dc.subjectتاپسیس فازیfa_IR
dc.subjectروش های تصمیم گیری چند معیاره فازیfa_IR
dc.subjectفرآیند تحلیل شبکه ای فازیfa_IR
dc.subjectمدیریت ارتباط با مشتریانfa_IR
dc.subjectمدیریت ارتباط با هوادارfa_IR
dc.titleبررسی نیازهای هوادارن از سیستم مدیریت ارتباط باهوادار(FRMS) با استفاده از تکنیک های (TOPSIS و ANP) فازی (مطالعه موردی: هواداران فوتبال استان یزد)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس ارشد مدیریت صنعتی، دانشکده مدیریت، دانشگاه علم و هنر یزد.fa_IR
dc.contributor.departmentاستادیاردانشکده اقتصاد، مدیریت و حسابداری دانشگاه یزد.fa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس ارشد مدیریت صنعتی، دانشکده مدیریت، دانشگاه هرمزگانfa_IR
dc.citation.volume4
dc.citation.issue3
dc.citation.spage43
dc.citation.epage54


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد