مرور دوره 8, شماره 2 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
تبلیغات رسانه های اجتماعی: واکاوی نقش اطلاع دهندگی، تصویر اجتماعی و خلاقیت در تبلیغات بر قصد خرید (مورد مطالعه: مشتریان محصولات تولیدی شرکت مجید)
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2021-01-20)هدف اصلی پژوهش حاضر واکاوی نقش اطلاع دهندگی تبلیغات، تصویر اجتماعی و خلاقیت در تبلیغات بر نگرش نسبت به تبلیغات رسانه های اجتماعی و قصد خرید است. این مدل در جامعۀ آماری مخاطبان صفحۀ اینستاگرامی شرکت محصولات ورزشی مجید (مروژ) ...
-
تعیین اثر تصویر برند یک شخصیت مشهور ورزشی بر وفاداری و تمایل به خرید مصرفکنندگان: مطالعه موردی حسن یزدانی قهرمان المپیک
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2021-01-20)هدف از تحقیق حاضر، تأثیرگذاری تصویر برند یک شخصیت مشهور ورزشی روی وفاداری هواداران به محصولات تبلیغشده توسط وی و تمایل به خرید آنها از آن محصول است. بدین منظور از پرسشنامههای استاندارد تصویر برند ورزشکاران(ارای و ...
-
نقش ابعاد زیباشناختی معماری ورزشی با تاکید بر رویکردهای ارتباطی در جذب دانش آموزان دختر به اماکن ورزشی
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2021-01-20)هدف از این تحقیق نقش ابعاد زیباشناختی معماری با تاکید بر رویکردهای ارتباطی در جذب دانش آموزان دختر مقطع متوسطه به اماکن ورزشی آموزش و پرورش شهر اردبیل بود. این تحقیق از نوع کاربردی میباشد و از نظر روش جمع آوری دادهها، ...
-
نقش تعدیلکنندگی استفاده از اینستاگرام در رابطه بین درگیری با تیم، وابستگی و وفاداری هواداران(مطالعه موردی: تیم فوتبال پرسپولیس)
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2021-01-20)هدف از پژوهش حاضر، بررسی نقش تعدیلکنندگی استفاده از اینستاگرام در رابطه بین درگیری با تیم، وابستگی و وفاداری هواداران بود. روش تحقیق پژوهش حاضر توصیفی–همبستگی بوده و جامعۀ آماری شامل کلیۀ دانشجویان هوادار تیم فوتبال ...
-
نقش میانجی معنویت سازمانی در رابطهی بین رهبری معنوی و رفتار شهروندی سازمانی در بین کارکنان رسانه های ورزشی در شهرستان زاهدان
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2021-01-20)خلق محیطی که از شاخصههای معنوی برخوردار بوده و منجر به رفتارهایی فراتر از وظیفه کارکنان شود، یکی از این الزاماتی است که می تواند ضریب موفقیت سازمانها را ارتقاء دهد. پژوهش حاضر با هدف تبیین الگوی روابط ساختاری بین رهبری ...
-
یادداشت سردبیر: شناسایی مبانی نظری در پژوهش
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2021-01-20)مفهوم مبانی نظری، هر آن چیزی است که منسوب به «نظر» و برای فهمیدن آن «فکر و نظر» نیاز باشد. برای بیان نظر به مفهوم نیاز است و به همین دلیل، مفهوم یا سازه، اجزایی برای بیان انتزاعی نظر هستند. سازه اغلب با مؤلفهها و ابعاد ...



