مرور دوره 8, شماره 2 بر اساس موضوع ""ورزشکار مشهور""
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
تعیین اثر تصویر برند یک شخصیت مشهور ورزشی بر وفاداری و تمایل به خرید مصرفکنندگان: مطالعه موردی حسن یزدانی قهرمان المپیک
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2021-01-20)هدف از تحقیق حاضر، تأثیرگذاری تصویر برند یک شخصیت مشهور ورزشی روی وفاداری هواداران به محصولات تبلیغشده توسط وی و تمایل به خرید آنها از آن محصول است. بدین منظور از پرسشنامههای استاندارد تصویر برند ورزشکاران(ارای و ...



