مرور دوره 7, شماره 4 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
بررسی تأثیر تبلیغات از طریق شخصیت مشهور ورزشی در ایجاد تمایل به خرید کالاهای ورزشی و غیر ورزشی: یک مطالعه شبه تجربی
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2020-06-21)امروزه شناخت عواملی که بر رفتار خرید مصرفکنندگان تأثیر میگذارد در کانون توجه شرکتها قرار گرفته است. از اینرو، این پژوهش با هدف بررسی تأثیر تبلیغات از طریق شخصیتهای مشهور ورزشی در ایجاد تمایل به خرید کالاهای ورزشی و ...
-
بررسی قابلیت شبکه سازی باشگاه های ورزشی بانوان استان اردبیل
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2020-06-21)هدف: هدف اصلی این مطالعه بررسی قابلیت شبکه سازی باشگاههای ورزشی بانوان استان اردبیل بود که در راستای بهره مندی باشگاهها و توسعه ورزش بانوان از فرصت شبکه سازی انجام شد. روششناسی پژوهش: روش پژوهش توصیفی و بر اساس ...
-
بررسی هیجانات مصرفی - ارتباطی متأثر از مسکاتهای ورزشی شناخته شده در تبیین قصد رفتاری مصرفکنندگان: اثر تعدیلگری جنسیت
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2020-06-21)هیجانات مصرفی از منظر مصرفکنندگان میتواند زمینهساز درگیری ذهنی آنان با محصول مورد نظر شود و این درگیری ذهنی زمانیکه با ورزش و پدیدههای مرتبط با آن از قبیل نمادها یا مسکاتهای ورزشی پیوند خورده باشند.بنابراین هدف از ...
-
تبیین پیامدهای جذابیت شخصیت برند انسانی در برنامههای تلویزیونی ورزشی (مورد مطالعه: مجری برنامه 90)
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2020-06-21)هدف این پژوهش تبیین پیامدهای جذابیت شخصیت برند انسانی در برنامههای ورزشی (مجری برنامه تلویزیونی 90) است. به همین منظور متناسب با مبانی نظری موجود مدل مفهومی ارائه و آزمون شد. بهمنظور گردآوری دادهها از ابزار پرسشنامه در ...
-
نقش فرآیندهای مدیریت دانش نوین در راهبرد مزیت رقابتی پایدار (مورد مطالعه، کارکنان رسانههای ورزشی در استان اصفهان)
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2020-06-21)هدف از انجام این پژوهش بررسی نقش فرایندهای مدیریت دانش نوین در راهبرد مزیت رقابتی پایدار در بین کارکنان رسانههای ورزشی در استان اصفهان است. برای بررسی این مهم یک فرضیه اصلی و شش فرضیه جزئی شکلگرفته است که فرضیه اصلی به ...



