مرور دوره 6, شماره 2 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 7 از 7
-
رابطه بین تکنولوژی و جذب حامیان مالی در ورزش بانوان شهر تهران
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2018-12-22)هدف از انجام این پژوهش بررسی نقش تکنولوژی بر روی تأمین مالی ورزش بانوان شهر تهران است. روش پژوهش، توصیفی- همبستگی است که به شکل میدانی انجام شد. همچنین پژوهش، از لحاظ هدف جزء پژوهشهای توسعهای-کاربردی ...
-
تأثیر همزادپنداری تیمی بر رابطه بین کیفیت خدمت و قصد حضور مجدد هواداران باشگاه فوتبال سپاهان
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2018-12-22)هدف از انجام تحقیق حاضر بررسی رابطه بین کیفیت خدمت و قصد حضور مجدد تماشاگران باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان و تأثیر متغیر همزادپنداری تیمی بر رابطه بین کیفیت خدمت و قصد حضور مجدد هواداران بود. بدین منظور تعداد 312 نفر از ...
-
تأثیر سواد مهارتی و جهت گیری کارآفرینانه بر موفقیت کسب وکارهای ورزشی
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2018-12-22)هدف از انجام این تحقیق، تأثیر سواد مهارتی و جهت گیری کارآفرینانه بر موفقیت کسب وکارهای ورزشی میباشد. روش تحقیق توصیفی- پیمایشی و از نظر هدف کاربردی است. جامعه آماری شامل تمامی کارآفرینان کسـب وکارهای ورزشـی اعم از ...
-
تحلیلی بر پیشایندهای رفتار رهبری زهرآگین کارکنان رسانههای ورزشی و تأثیر آن بر رضایت شغلی: با تأکید بر نقش میانجی مدنیت واحد
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2018-12-22)رهبری زهرآگین به رفتار رهبری اشاره دارد که منجر به پیامدها یا نتایج منفی میشود و میتواند منجر به کاهش کارآیی پرسنل سازمانها شود. این مفهوم منجر به بالا رفتن نرخ غیبت، افزایش انتقال پرسنل و عملکرد ضعیف تفکر گروهی میشود. ...
-
نقش اطلاعرسانی رسانههای جمعی از مسابقات قایقرانی در شهر مراغه بر توسعه این رشته
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2018-12-22)هدف از اجرای این تحقیق بررسی نقش اطلاع رسانی رسانه های جمعی از مسابقات قایقرانی در شهر مراغه بر توسعه این رشته بود. تحقیق حاضر از نوع توصیفی- تحلیلی بود. جامعة آماری پژوهش حاضر را کارشناسان اداره ورزش و جوانان، مدیران ...
-
طراحی سیستم اطلاعات مدیریت رویدادهای ورزشی در ادارات ورزش و جوانان
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2018-12-22)سیستم اطلاعات مدیریت میتواند با در اختیار قرار دادن اطلاعات طبقهبندی شده و نیز اطلاعات مورد نیاز برای تصمیمگیری به مدیران جهت اخذ بهترین تصمیمات بر پایه اطلاعات کنونی و پیشین کمک کند. هدف این مقاله، طراحی سیستم اطلاعات ...
-
پیشبینی جذب مشتریان از طریق عناصر آمیخته بازاریابی و بهکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در باشگاههای خصوصی
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2018-12-22)هدف از انجام تحقیق حاضر پیشبینی جذب مشتریان از طریق عناصر آمیخته بازاریابی با تأکید بر فناوری اطلاعات و ارتباطات در باشگاههای خصوصی بود. پژوهش حاضر از نوع تحقیق کاربردی است. جامعه آماری کلیه مشتریان باشگاههای خصوصی ...



