دوره 1, شماره 2

 

ارسال های اخیر

  • نقش رسانه های جمعی در توسعه ورزش 

    خالدیان, محمد؛ مصطفایی, فردین؛ صمدی, مهران؛ کیا, فرخ (دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2014-01-21)
    عصر حاضر را «عصر ارتباطات» نامیده­اند یعنی در این عصر به دلیل وجود کاربرد وسایل ارتباط‌جمعی که وسعت، نفوذ و تأثیرات آن‌ها بسیار زیاد است، ارتباطات جمعی شکل نوینی یافته و تحولات جامعه بشری را تحت­الشعاع قرار داده است. ...

  • پوشش رسانه ای مدال آوری رشته کشتی و والیبال در مقایسه با رشته فوتبال در نیم‌صفحه اول روزنامه های ورزشی 

    قاسمی, حمید؛ عسگری, بهمن (دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2014-01-21)
    هدف از این تحقیق، بررسی عدالت در پوشش رسانه­ای مدال­آوری رشته کشتی و والیبال در مقایسه با رشته فوتبال در نیم‌صفحه اول روزنامه­های ورزشی است. با استفاده از نمونه­گیری غیر تصادفی در دسترس، 8 روزنامه ورزشی در روزهای پس از کسب ...

  • بررسی میزان اضطراب رایانه در سازمان های ورزشی ایران 

    محمدی, سردار (دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2014-01-21)
    رایانه و نفوذ گسترده آن در عصر حاضر باعث شده که هر کسی به نحوی با این فن‌آوری درگیر شده و با آن سروکار داشته باشد. این تقاضای روبه گسترش برای بسیاری از افراد با اضطراب و استرس همراه است. لذا به‌منظور بررسی میزان اضطراب ...

  • شناسایی و رتبه بندی عوامل انگیزشی در مصرف مجازی ورزش (بازی های ویدیویی) فوتبال در پسران نوجوان ایرانی 

    یوسفی, بهرام؛ اشرف خزائی, علی؛ قبادی یگانه, اکرم (دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2014-01-21)
    بازی­های ویدیویی ورزشی به‌عنوان بازاری بزرگ از بعد مجازی مصرف ورزش شناخته شده­اند. هدف از پژوهش حاضر اولویت‌بندی فاکتورهای انگیزشی در مصرف مجازی ورزش فوتبال در بین نوجوانان پسر ایرانی بود. جامعه آماری 30هزار پسر (13 تا 18 ...

  • نقش مهارت های ارتباطی در انتخاب سبک رهبری مدیران رسانه های ورزشی استان اصفهان 

    نظری, رسول؛ دادخواه, ایرج؛ یکتایار, مظفر (دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2014-01-21)
    این تحقیق با هدف بررسی رابطه بین مهارت­های ارتباطی با سبک‌های رهبری انجام شد. روش تحقیق از نوع تحقیقات توصیفی- همبستگی بود و به‌صورت میدانی اجرا شد. 165 نفر از مدیران رسانه­های ورزشی استان اصفهان با استفاده از روش ...