دوره 1, شماره 2
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
نقش رسانه های جمعی در توسعه ورزش
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2014-01-21)عصر حاضر را «عصر ارتباطات» نامیدهاند یعنی در این عصر به دلیل وجود کاربرد وسایل ارتباطجمعی که وسعت، نفوذ و تأثیرات آنها بسیار زیاد است، ارتباطات جمعی شکل نوینی یافته و تحولات جامعه بشری را تحتالشعاع قرار داده است. ...
-
پوشش رسانه ای مدال آوری رشته کشتی و والیبال در مقایسه با رشته فوتبال در نیمصفحه اول روزنامه های ورزشی
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2014-01-21)هدف از این تحقیق، بررسی عدالت در پوشش رسانهای مدالآوری رشته کشتی و والیبال در مقایسه با رشته فوتبال در نیمصفحه اول روزنامههای ورزشی است. با استفاده از نمونهگیری غیر تصادفی در دسترس، 8 روزنامه ورزشی در روزهای پس از کسب ...
-
بررسی میزان اضطراب رایانه در سازمان های ورزشی ایران
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2014-01-21)رایانه و نفوذ گسترده آن در عصر حاضر باعث شده که هر کسی به نحوی با این فنآوری درگیر شده و با آن سروکار داشته باشد. این تقاضای روبه گسترش برای بسیاری از افراد با اضطراب و استرس همراه است. لذا بهمنظور بررسی میزان اضطراب ...
-
شناسایی و رتبه بندی عوامل انگیزشی در مصرف مجازی ورزش (بازی های ویدیویی) فوتبال در پسران نوجوان ایرانی
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2014-01-21)بازیهای ویدیویی ورزشی بهعنوان بازاری بزرگ از بعد مجازی مصرف ورزش شناخته شدهاند. هدف از پژوهش حاضر اولویتبندی فاکتورهای انگیزشی در مصرف مجازی ورزش فوتبال در بین نوجوانان پسر ایرانی بود. جامعه آماری 30هزار پسر (13 تا 18 ...
-
نقش مهارت های ارتباطی در انتخاب سبک رهبری مدیران رسانه های ورزشی استان اصفهان
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2014-01-21)این تحقیق با هدف بررسی رابطه بین مهارتهای ارتباطی با سبکهای رهبری انجام شد. روش تحقیق از نوع تحقیقات توصیفی- همبستگی بود و بهصورت میدانی اجرا شد. 165 نفر از مدیران رسانههای ورزشی استان اصفهان با استفاده از روش ...



