نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorدهقانی قهنویه, عادلهfa_IR
dc.contributor.authorسیف اللهی انار, ناصرfa_IR
dc.contributor.authorباشکوه اجیرلو, محمدfa_IR
dc.contributor.authorزارعی, قاسمfa_IR
dc.date.accessioned1403-12-20T21:32:14Zfa_IR
dc.date.accessioned2025-03-10T21:32:14Z
dc.date.available1403-12-20T21:32:14Zfa_IR
dc.date.available2025-03-10T21:32:14Z
dc.date.issued2024-11-21en_US
dc.date.issued1403-09-01fa_IR
dc.date.submitted2024-07-28en_US
dc.date.submitted1403-05-07fa_IR
dc.identifier.citationدهقانی قهنویه, عادله, سیف اللهی انار, ناصر, باشکوه اجیرلو, محمد, زارعی, قاسم. (1403). بازاریابی محاورهای در صنعت بانکداری: بررسی تأثیر عوامل پذیرش دستیاران محاورهای بر نگرش و مشارکت مشتری با برند با در نظر گرفتن نقش تعدیلگری ریسک ادراکشده. تحقیقات بازاریابی نوین, 14(3), 25-52. doi: 10.22108/nmrj.2024.142269.3081fa_IR
dc.identifier.issn2228-7744
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22108/nmrj.2024.142269.3081
dc.identifier.urihttps://nmrj.ui.ac.ir/article_29008.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/1125065
dc.description.abstractهدف از پژوهش حاضر تبیین اثر عوامل پذیرش دستیاران محاوره‌ای بر نگرش و مشارکت مشتری با برند ازطریق در نظر گرفتن نقش تعدیلگری ریسک ادراک‌شده است. این مطالعه از‌نظر پارادایم از نوع اثبات‌گرایی، از‌نظر استراتژی پژوهش قیاسی، از‌نظر زمانی مقطعی، از‌لحاظ هدف کاربردی و به روش توصیفی است. جامعۀ آماری مشتریان بانک‌های اصفهان است که با استفاده از نرم‌افزار جی‌پاور حداقل حجم نمونه 396 محاسبه شد؛ ولی برای دقت و صحت بیشتر 400 نفر انتخاب شدند. ابزار گردآوری داده‌های پژوهش پرسشنامۀ استاندارد بوده است. روایی در این پژوهش براساس روایی محتوا با نظر خبرگان دانشگاهی و روایی هم‌گرا، واگرا و پایایی با آلفای کرونباخ، ضریب امگا و پایایی ترکیبی سنجیده شده است. در این پژوهش برای آمار توصیفی از نسخۀ Spss25، برای تجزیه‌وتحلیل داده‌ها، بررسی برازش مدل آزمون فرضیه‌ها از مدل معادلات ساختاری و نرم‌افزار Smart Pls3.0 استفاده شده است. نتایج نشان می‌دهد که سهولت استفادۀ ادراک‌شده، سودمندی ادراک‌شده، لذت ادراک‌شده و اعتماد ادراک‌شده بر نگرش و نگرش بر مشارکت مشتری با برند تأثیری مثبت و معنادار دارند. ریسک ادراک‌شده قادر است که ارتباط بین نگرش و مشارکت مشتری با برند را تعدیل کند. درصورتی که بازاریابی محاوره‌ای در بانکداری استفاده شود و مشتریان دستیاران محاوره‌ای را بپذیرند این باعث نگرش مثبت و افزایش میزان مشارکت مشتری با برند می‌شود. صنعت بانکداری باید روی دستیاران محاوره‌ای جذاب تمرکز داشته باشد تا بتواند تجربۀ کاری بهینه و خدماتی متناسب با نیاز مشتری را در زمان مناسب ارائه دهد.fa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه اصفهانfa_IR
dc.publisherUniversity of Isfahanen_US
dc.relation.ispartofتحقیقات بازاریابی نوینfa_IR
dc.relation.ispartofNew Marketing Research Journalen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22108/nmrj.2024.142269.3081
dc.subjectبازاریابی محاوره‌ایfa_IR
dc.subjectپذیرش دستیاران محاوره‌ایfa_IR
dc.subjectنگرشfa_IR
dc.subjectمشارکت مشتری با برندfa_IR
dc.subjectریسک ادراکشدهfa_IR
dc.subjectبازاریابیfa_IR
dc.titleبازاریابی محاورهای در صنعت بانکداری: بررسی تأثیر عوامل پذیرش دستیاران محاورهای بر نگرش و مشارکت مشتری با برند با در نظر گرفتن نقش تعدیلگری ریسک ادراکشدهfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری مدیریت بازرگانی، مدیریت بازاریابی، دانشکدۀ علوم اجتماعی، دانشگاه محقق اردبیلی، اردبیل، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستاد گروه مدیریت بازرگانی، دانشکدۀ علوم اجتماعی، دانشگاه محقق اردبیلی، اردبیل، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستاد گروه مدیریت بازرگانی، دانشکدۀ علوم اجتماعی، دانشگاه محقق اردبیلی، اردبیل، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستاد گروه مدیریت بازرگانی، دانشکدۀ علوم اجتماعی، دانشگاه محقق اردبیلی، اردبیل، ایرانfa_IR
dc.citation.volume14
dc.citation.issue3
dc.citation.spage25
dc.citation.epage52
nlai.contributor.orcid0000-0002-7001-4534
nlai.contributor.orcid0000-0003-0367-3916
nlai.contributor.orcid0000-0002-4949-5871


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد