دوره 14, شماره 4
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
پیشایندها و بازدارندههای رفتاری سواری رایگان در بازاریابی فریمیوم: تحلیل تجربههای کاربران و پیامدهای آن
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2025-02-19)در پژوهش حاضر پیشایندها، پیامدها و بازدارندههای رفتار سواری رایگان در مدلهای بازاریابی فریمیوم بررسی میشود. محققان در این مطالعه از روش تحلیل مضمون استفاده و دادهها را با مصاحبههای نیمهساختاریافته با 16 نفر از استادان ...
-
ارائۀ چارچوبی برای پیادهسازی بازیوارسازی جهت اثربخشی فروش در صنعت آموزش و مشاوره
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2025-02-19)امروزه با توجه به پیشرفتهای فناورانه و افزایش رقابت، جذب مشتری و وفادارسازی آنان در صنایع مختلف ازجمله صنعت آموزش و مشاورۀ کسبوکار (بهعنوان یکی از صنایع آیندهدار و پررقابت) یکی از مهمترین دغدغههای مدیران در ...
-
خوشهبندی محرکهای مؤثر بر رفتار انتخاب کانال مشتریان در بستر خردهفروشی همهکاناله
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2025-02-19)طی ده سال اخیر پژوهشهای گستردهای درحوزۀ محرکهای رفتار انتخاب کانال مشتریان در بستر خردهفروشی همهکاناله انجام شده است. مرور این پژوهشها نشان میدهد که پراکندگی نتایج و تنوع روشهایی که این پژوهشها به کار گرفتهاند، ...
-
مقایسۀ نقشۀ ذهنی خریداران آنلاین و آفلاین پوشاک با استفاده از تکنیک استعارههای استخراجی زالتمن
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2025-02-19)امروزه توسعۀ فناوری باعث ایجاد رفتارهای جدیدی در مصرفکنندگان شده است که رشد خرید محصولات بهصورت آنلاین تنها یکی این رفتارهاست. در پژوهش حاضر تلاش شده است چرایی رفتار خریداران آنلاین و آفلاین پوشاک با استفاده از تکنیک ...



