مرور دوره 14, شماره 2 بر اساس موضوع "بازاریابی جهانی"

  • ارائۀ چارچوب قابلیت‌های رایزنی بازرگانی خارجی 

    شاه حسینی, محمدعلی؛ نظری, محسن؛ خروطی, محمدحسین (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2024-08-22)
    رایزنی بازرگانی خارجی به‌عنوان یک فعالیت کلیدی در توسعۀ تجارت بین‌المللی نیازمند مجموعۀ مشخصی از قابلیت‌ها در‌سطح‌های فردی و سازمانی است؛ از این رو پژوهش حاضر با هدف ارائۀ یک چارچوب قابلیت استراتژیک رایزنی بازرگانی خارجی ...