مرور دوره 14, شماره 2 بر اساس موضوع "ارزش ویژۀ برند"
در حال نمایش موارد 1 - 2 از 2
-
بررسی نحوۀ شکلگیری ارزش ویژۀ برند مبتنی بر نمادگرایی فرهنگی برند در صنعت مواد غذایی
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2024-08-22)نمادگرایی فرهنگی برند بهعنوان یکی از جنبههای اساسی ساختار هویت برند اهمیت بسیاری دارد. کسبوکارها در دنیای امروزه نهتنها بهدنبال ارائۀ محصولات و خدمات باکیفیت هستند، سعی دارند با ایجاد یک هویت برجسته و قابل تشخیص ...
-
شناسایی محرکهای آنلاین و آفلاین ارزش ویژۀ برند مشتریمحور در شرکتهای مخابراتی کشور عراق
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2024-08-22)ارزش ویژۀ برند مشتریمحور یکی از کلیدیترین مفاهیم در بازاریابی است که در آن شرکتها و سازمانهای مختلف همواره بهدنبال ارتقای ارزش ویژۀ برند خود هستند. پژوهش حاضر با هدف تشریح ارزش ویژۀ برند مشتریمحور در شرکتهای مخابراتی ...



