دوره 14, شماره 2
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
بررسی نحوۀ شکلگیری ارزش ویژۀ برند مبتنی بر نمادگرایی فرهنگی برند در صنعت مواد غذایی
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2024-08-22)نمادگرایی فرهنگی برند بهعنوان یکی از جنبههای اساسی ساختار هویت برند اهمیت بسیاری دارد. کسبوکارها در دنیای امروزه نهتنها بهدنبال ارائۀ محصولات و خدمات باکیفیت هستند، سعی دارند با ایجاد یک هویت برجسته و قابل تشخیص ...
-
شناسایی محرکهای آنلاین و آفلاین ارزش ویژۀ برند مشتریمحور در شرکتهای مخابراتی کشور عراق
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2024-08-22)ارزش ویژۀ برند مشتریمحور یکی از کلیدیترین مفاهیم در بازاریابی است که در آن شرکتها و سازمانهای مختلف همواره بهدنبال ارتقای ارزش ویژۀ برند خود هستند. پژوهش حاضر با هدف تشریح ارزش ویژۀ برند مشتریمحور در شرکتهای مخابراتی ...
-
مدلسازی و تحلیل سناریوی چالشهای خلق رفتار همآفرینی برند مشتری: تحلیلی بر راهبردهای مقابله
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2024-08-22)رفتار همآفرینی برند مشتری در برندسازی اهمیت فراوانی دارد. تاکنون پژوهش درزمینۀ شناسایی چالشهای خلق این رفتار و راهبردهای برونرفت از آنها انجام نشده است. پژوهش حاضر برای شناسایی چالشها، تحلیل روابط آنها و ارائۀ راهبردهای ...
-
تبیین محرکهای ارزش ادراکشدۀ مشتریان صنعت خردهفروشی: تحلیل مضمون و آنتروپی شانون
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2024-08-22)در دنیای رقابتی امروز صنعت خردهفروشی با چالشهای متعدّدی مواجه است که یکی از مهمترین آنها درک و تبیین ارزش ادراکشدۀ مشتریان است. ارزش ادراکشده بهمعنای ارزیابی کلی مشتریان از مزایا و هزینههای مرتبط با یک محصول یا خدمت ...
-
تحلیل کتابشناختی و مصورسازی پژوهشهای منتشرشده درزمینۀ بازاریابی کارآفرینانه در چهار دهۀ گذشته
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2024-08-22)بازاریابی کارآفرینانه بهعنوان یک مفهوم کلیدی درزمینۀ بازاریابی و کارآفرینی با تمرکز بر استراتژیهای بازاریابی مبتکرانه و خلّاقانهای که شرکتها به کار گرفتهاند، درنظر گرفته میشود. باتوجه به رشد روزافزون پژوهشهای ...
-
تأثیر همراستایی بین اینفلوئنسرها و مخاطبانشان بر قصد خرید با نقش میانجی رفتار شهروندی مشتری و رفتار مشارکت مشتری
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2024-08-22)امروزه بازاریابان و برندها با نفوذ رسانههای اجتماعی از اینفلوئنسرها بهعنوان استراتژی بازاریایی برای معرفی محصولات استفاده میکنند. بر این اساس، هدف از پژوهش حاضر بررسی تأثیر همراستایی بین اینفلوئنسرها و مخاطبانشان بر قصد ...
-
ارائۀ چارچوب قابلیتهای رایزنی بازرگانی خارجی
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2024-08-22)رایزنی بازرگانی خارجی بهعنوان یک فعالیت کلیدی در توسعۀ تجارت بینالمللی نیازمند مجموعۀ مشخصی از قابلیتها درسطحهای فردی و سازمانی است؛ از این رو پژوهش حاضر با هدف ارائۀ یک چارچوب قابلیت استراتژیک رایزنی بازرگانی خارجی ...
-
سال چهاردهم، شماره دوم، شماره پیاپی (53)، شهریور 1403
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2024-08-22)



