نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorعلی نیا, مریمfa_IR
dc.contributor.authorخاکساری, غلامرضاfa_IR
dc.contributor.authorافکار, عادلfa_IR
dc.contributor.authorسلیمانی, مجیدfa_IR
dc.date.accessioned1403-04-20T14:16:23Zfa_IR
dc.date.accessioned2024-07-10T14:16:29Z
dc.date.available1403-04-20T14:16:23Zfa_IR
dc.date.available2024-07-10T14:16:29Z
dc.date.issued2024-05-21en_US
dc.date.issued1403-03-01fa_IR
dc.date.submitted2023-11-14en_US
dc.date.submitted1402-08-23fa_IR
dc.identifier.citationعلی نیا, مریم, خاکساری, غلامرضا, افکار, عادل, سلیمانی, مجید. (1403). طراحی مدل موانع راه‌اندازی رسانه تخصصی به‌منظور توسعه گردشگری ورزشی. پژوهش‌های ارتباطی, 31(117), 137-153. doi: 10.22082/cr.2024.2015757.2627fa_IR
dc.identifier.issn2538-2977
dc.identifier.issn2538-2985
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22082/cr.2024.2015757.2627
dc.identifier.urihttps://cr.iribresearch.ir/article_712729.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/1101558
dc.description.abstractهدف از مطالعه حاضر، طراحی مدل موانع راه ­اندازی رسانه تخصصی به‌منظور توسعه گردشگری ورزشی بوده است. این پژوهش از نوع کیفی، با رویکرد اکتشافی بوده و به روش نظام ­مند انجام شده است. جامعه آماری، دو بخش منابع انسانی (استادان و مدیران) و منابع اطلاعاتی (کتاب ­ها، مقالات، اسناد و رسانه ­ها) را در بر گرفته و نمونه­ گیری به تعداد قابل کفایت و با روش قضاوتی بر مبنای رسیدن به اشباع نظری انجام شده است. ابزار گردآوری اطلاعات نیز شامل مطالعه کتابخانه­ ای نظام‌مند و مصاحبه­ های اکتشافی نیمه­ ساختارمند بوده و روایی ابزار بر اساس اعتبار نمونه، نظر خبرگان و توافق بین مصححان ارزیابی و تأیید شده است. برای تحلیل یافته ­ها، از روش کدگذاری مفهومی چندمرحله­ ای با رویکرد تحلیل سیستمی استفاده شده که بر اساس کدهای مفهومی استخراج‌شده شامل 7 مقوله و 26 کد باز بوده است. نتایج کدگذاری انتخابی نشان داده که عوامل سیاسی به‌عنوان یک عامل در محیط کلان حضور دارند و برنامه ­ریزی بر محتوا، موانع مالی، منابع انسانی و امکانات تأثیرگذار است؛ همچنین عامل نگرشی بر امکانات، برنامه­ ریزی و منابع انسانی، عامل مالی بر محتوا و منابع انسانی و عامل امکانات بر محتوا تأثیر دارد.fa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherسازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانfa_IR
dc.publisherResearch and Polling Center of I.R.I.Ben_US
dc.relation.ispartofپژوهش‌های ارتباطیfa_IR
dc.relation.ispartofCommunication Researchen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22082/cr.2024.2015757.2627
dc.subjectگردشگریfa_IR
dc.subjectفضای مجازیfa_IR
dc.subjectتلویزیونfa_IR
dc.subjectنشریاتfa_IR
dc.subjectبازاریابیfa_IR
dc.subjectرسانهfa_IR
dc.subjectرسانه و ورزشfa_IR
dc.titleطراحی مدل موانع راه‌اندازی رسانه تخصصی به‌منظور توسعه گردشگری ورزشیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری مدیریت ورزشی، واحد همدان، دانشگاه آزاد اسلامی، همدان، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار گروه مدیریت ورزشی، واحد همدان، دانشگاه آزاد اسلامی همدان، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار گروه مدیریت ورزشی، واحد ملایر، دانشگاه آزاد اسلامی، ملایر، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار گروه مدیریت ورزشی، واحد ملایر، دانشگاه آزاد اسلامی، ملایر، ایرانfa_IR
dc.citation.volume31
dc.citation.issue117
dc.citation.spage137
dc.citation.epage153


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد