مرور دوره 31, شماره 117 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
-
ارائه مدل آسیب شناسی پرداخت رسانهای (تلویزیونی) سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی
(سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2024-05-21)در عصر حاضر، رسانهها و بهویژه تلویزیون، علاوه بر کارکرد سرگرمی و اطلاع رسانی، ابزاری برای الگوسازی و ترویج سبک زندگی خاص در جوامع محسوب میشوند. تلویزیون جمهوری اسلامی نیز بر مبنای اسناد بالادستی، همواره درتلاش بوده است ...
-
رابطه سواد رسانهای با میزان استفاده از فضای مجازی و پذیرش اخبار رسانهای در بین دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه
(سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2024-05-21)هدف پژوهش حاضر، بررسی رابطه سواد رسانهای با میزان استفاده از فضای مجازی و پذیرش اخبار رسانهای در بین دانشآموزان بوده است. روش پژوهش از نظر دستیابی به هدف، از نوع کاربردی و از نظر شیوه گردآوری اطلاعات، از نوع پیمایشی ...
-
سناریوهای آینده رسانههای صدا پایه ایران
(سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2024-05-21)رسانه های صدا پایه یکی از اجزای سپهر رسانهای یک کشورند. این سپهر رسانهای و به تبع آن رسانه های شنیداری، در آینده در معرض ابهامات و عدم قطعیتهای متعددی در ارتباط با تحوّلات فناوری و تغییرات فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ...
-
طراحی مدل موانع راهاندازی رسانه تخصصی بهمنظور توسعه گردشگری ورزشی
(سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2024-05-21)هدف از مطالعه حاضر، طراحی مدل موانع راه اندازی رسانه تخصصی بهمنظور توسعه گردشگری ورزشی بوده است. این پژوهش از نوع کیفی، با رویکرد اکتشافی بوده و به روش نظام مند انجام شده است. جامعه آماری، دو بخش منابع انسانی (استادان ...



