مرور دوره 31, شماره 117 بر اساس عنوان

  • ارائه مدل آسیب‎ شناسی پرداخت رسانه‌ای (تلویزیونی) سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی 

    همتی تجرق, رضا؛ نعمتی انارکی, داو,ود؛ بنی هاشمی, سیدمحسن (سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2024-05-21)
    در عصر حاضر، رسانه‌ها و به‌ویژه تلویزیون، علاوه بر کارکرد سرگرمی و اطلاع ‎رسانی، ابزاری برای الگوسازی و ترویج سبک زندگی خاص در جوامع محسوب می‌شوند. تلویزیون جمهوری اسلامی نیز بر مبنای اسناد بالادستی، همواره درتلاش بوده است ...

  • رابطه سواد رسانه‌ای با میزان استفاده از فضای مجازی و پذیرش اخبار رسانه‌ای در بین دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه 

    شرقی, مریم؛ جعفری, علی (سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2024-05-21)
    هدف پژوهش حاضر، بررسی رابطه سواد رسانه‌ای با میزان استفاده از فضای مجازی و پذیرش اخبار رسانه‌ای در بین دانش‌آموزان بوده است. روش پژوهش از نظر دستیابی به هدف، از نوع کاربردی و از نظر شیوه گردآوری اطلاعات، از نوع پیمایشی ...

  • سناریوهای آینده رسانه‌های صدا پایه ایران 

    میرمظاهری, مهدی؛ خجسته باقرزاده, حسن؛ عیوضی, محمدرحیم (سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2024-05-21)
    رسانه ­های صدا پایه یکی از اجزای سپهر رسانه‌ای یک کشورند. این سپهر رسانه‌ای و به ‎تبع آن رسانه‎ های شنیداری، در آینده در معرض ابهامات و عدم قطعیت‌های متعددی در ارتباط با تحوّلات فناوری و تغییرات فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ...

  • طراحی مدل موانع راه‌اندازی رسانه تخصصی به‌منظور توسعه گردشگری ورزشی 

    علی نیا, مریم؛ خاکساری, غلامرضا؛ افکار, عادل؛ سلیمانی, مجید (سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2024-05-21)
    هدف از مطالعه حاضر، طراحی مدل موانع راه ­اندازی رسانه تخصصی به‌منظور توسعه گردشگری ورزشی بوده است. این پژوهش از نوع کیفی، با رویکرد اکتشافی بوده و به روش نظام ­مند انجام شده است. جامعه آماری، دو بخش منابع انسانی (استادان ...