مرور دوره 30, شماره 116 بر اساس موضوع "رسانه و ورزش"
در حال نمایش موارد 1 - 2 از 2
-
شناسایی راهکارهای رسانه ای توسعه مسئولیت اجتماعی در ورزشکاران ملیپوش
(سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2024-02-20)پژوهش حاضر که به منظور شناسایی و اولویت بندی راهکارهای رسانه ای توسعه مسئولیت اجتماعی در ورزشکاران ملیپوش انجام گرفته، از نظر هدف، کاربردی و به لحاظ راهبرد، از مطالعات تحلیل مضمون به شیوه کیفی بوده است. روش پژوهش ...
-
مدل ارتقای کیفیت برنامه های رسانه ای بهمنظور جذب نوجوانان و جوانان به مشارکت در ورزش و فعالیت بدنی
(سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2024-02-20)رسانهها باتوجه به کارکردهایشان میتوانند زمینه حضور بیشتر افراد جامعه را در فعالیت های ورزشی، بهویژه برای نوجوانان و جوان که زمان بیشتری از آنها استفاده میکنند، را فراهم کنند؛ ازاین رو، هدف از پژوهش حاضر، ارائه مدل ...



