مرور دوره 30, شماره 116 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
شناسایی راهکارهای رسانه ای توسعه مسئولیت اجتماعی در ورزشکاران ملیپوش
(سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2024-02-20)پژوهش حاضر که به منظور شناسایی و اولویت بندی راهکارهای رسانه ای توسعه مسئولیت اجتماعی در ورزشکاران ملیپوش انجام گرفته، از نظر هدف، کاربردی و به لحاظ راهبرد، از مطالعات تحلیل مضمون به شیوه کیفی بوده است. روش پژوهش ...
-
واکاوی مؤلفههای بصری و زیباییشناختی برنامههای تلویزیونی گفت وگومحور دینی (سمت خدا و سوره)
(سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2024-02-20)برنامهها و برنامه سازی های دینی در تلویزیون لازم است از نظر فرم، دارای جذابیت و از بعد محتوا از عمق کافی برخودار باشند تا بتوانند در مسیر شکل گیری و تقویت هویت دینی مخاطب جوان، نقشی بایسته ایفا کنند. پژوهش حاضر با هدف ...
-
طراحی مدل مفهومی مرجعیت رسانهای برای سازمان صداوسیما
(سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2024-02-20)رسانهها پدیدههایی چندکارکردی هستند که همزمان و هماندازه با تلاش برای سودآوری از طریق جذب مشتری باید بر هدایت مخاطب از راه نفوذ و اثرگذاری فکری و فرهنگی نیز متمرکز شوند. دیدگاههای تکجانبه به رسانهها، نبود امکان تفاهم ...
-
مدل ارتقای کیفیت برنامه های رسانه ای بهمنظور جذب نوجوانان و جوانان به مشارکت در ورزش و فعالیت بدنی
(سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2024-02-20)رسانهها باتوجه به کارکردهایشان میتوانند زمینه حضور بیشتر افراد جامعه را در فعالیت های ورزشی، بهویژه برای نوجوانان و جوان که زمان بیشتری از آنها استفاده میکنند، را فراهم کنند؛ ازاین رو، هدف از پژوهش حاضر، ارائه مدل ...
-
مردمشناسیارتباطی اسطوره قهرمان در دوران نوسازی (1368-1376)؛ مطالعه موردی: تحلیل روایت فیلم آژانس شیشهای
(سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2024-02-20)انسانهای اولیه در زمان حیات خود، به محیط پیرامونشان، یعنی دنیای ترسناک و شگفتانگیزی که آنان را احاطه کرده بود، واکنش نشان دادند؛ و بر پایه خوف و شیفتگی نسبت به راز نهفته در عالم هستی، نخستین داستانهای اسطورهای را پدید ...



