دوره 13, شماره 4
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
سال سیزدهم، شماره چهارم، شماره پیاپی (51)، اسفند 1402
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2024-02-20)
-
طراحی و اعتبارسنجی مدل ارتباطات بلندمدت خریدار-فروشنده در منطقههای آزاد تجاری
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2024-02-20)پژوهش حاضر با هدف طراحی و اعتبارسنجی مدل ارتباطات بلندمدت خریدار-فروشنده در منطقههای آزاد تجاری انجام شده است. این مطالعه ازمنظر هدف یک پژوهش کاربردی-توسعهای و ازمنظر روش گردآوری دادهها یک پژوهش پیمایش مقطعی است. برای ...
-
نقش ویژگیهای آواتار بر هویتیابی مشتری و قصد خرید در دنیای متاورس
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2024-02-20)پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر ویژگیهای آواتار بر هویتیابی مشتری و قصد خرید با نقش میانجی درگیری مشتری در متاورس انجام شده است. در این مطالعه برای جمعآوری دادهها از پرسشنامۀ استاندارد استفاده شده است. جامعۀ آماری پژوهش ...
-
تأثیر جهتگیری دیجیتال بر عملکرد بازاریابی با نقش واسطهای قابلیتهای بازاریابی دیجیتال در کسبوکارهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: کسبوکارهای مجازی شهر ارومیه)
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2024-02-20)کسبوکارها درزمینۀ فعالیتهای مبتنی بر بازاریابی دیجیتال نگرش مثبتی را در ذهن مصرفکنندگان خود ایجاد میکنند و با تعهد به اصول قابلیتهای بازاریابی تصویر بهتری از خدمات خود را ارائه میدهند؛ بنابراین امروزه توسعۀ عصر ...
-
فراترکیبی از مدل همتخریبی و همآفرینی ارزش مشتری
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2024-02-20)اینترنت و پیشرفت تکنولوژی موجب ایجاد زیرساختهای بسیار پیشرفته برای تعامل میان سازمانها و مشتریان شده است که در این میان، همآفرینی ارزش و همتخریبی ارزش دو جزء تفکیکناپذیر از ارتباط مشتری با سازمان و فرآیند تعاملی بین ...
-
ارائۀ الگویی از پیشرانهای برندسازی نوستالوژیک
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2024-02-20)بازارهای امروز عرصۀ رقابت محصولات نیست، بلکه صحنۀ رویارویی برندهای تجاری است. برندها میتوانند یک پیوند عاطفی سالم را با مشتریان ایجاد کنند؛ بهطوری که محرک احساسهای آنها باشند. در این راستا، برندهای نوستالوژیک باتوجه ...
-
طراحی و تبیین چارچوب بازاریابی استراتژیک در شرکتهای جهانیزاد: ابعاد و راهبردها، آمیخته و پیامدها
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2024-02-20)در سالهای اخیر شکل جدیدی از شرکتها با عنوان شرکتهای جهانیزاد شکل گرفته که تأثیر چشمگیری در توسعۀ اقتصادی کشورهای مبدأ داشته است. باتوجه به ویژگیها و مقتضیات خاص این شرکتها در ورود و بازاریابی در کشورهای مقصد نیاز ...
-
تأثیر ویژگیهای مزاجی شخصیت مشتریان و درگیری ذهنی محصولات بر ناسازگاری شناختی پس از خرید
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2024-02-20)هدف از مطالعۀ حاضر بررسی تأثیر ویژگیهای مزاجی مدل شخصیت مشتریان ازدیدگاه کلونینجر و درگیری ذهنی محصولات بر ناسازگاری شناختی پس از خرید مشتریان است. پژوهش حاضر از نوع تحقیقات کاربردی و باتوجه به نوع و ماهیت مسئله، هدفها ...



