شبکه خط مشی گردشگری کشور
(ندگان)پدیدآور
جهاندیده, سامانخنیفر, حسینفرزان, نرگسنوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیچکیده
چکیده گردشگری صنعتی است که وابستگی های متقابل در آن در حد قابل توجهی بالاست و ایجاد روابط مبتنی بر همکاری مانند شبکه ها در آن، بیش از آن که امری دلخواه باشد، الزامی مدیریتی است. این مقاله به دنبال احصای بازیگران شبکه خط مشی گردشگری و تبیین رابطه بین آن ها و به عبارتی ترسیم شبکه خط مشی گردشگری در کشور می باشد. به منظور دستیابی به این هدف به 15 نفر از افرادی که از خبرگی و تجربه بالایی در زمینه های خط مشی گذاری و گردشگری بودند، مراجعه شد و با استفاده از نسبت روایی شبکه خط مشی گردشگری کشور ترسیم گردید. در این شبکه 35 نهاد و سازمان از 11 (CVR) محتوایی حوزه مختلف، عضویت دارند و نحوه ارتباط بین آن ها و رابط هر حوزه مشخص شده است. در این پژوهش از روش تحقیق ترکیبی استفاده شده است.
کلید واژگان
واژگان کلیدی: خط مشی گذاری گردشگریشبکه خط مشی گردشگری
بازیگران شبکه
ساختار شبکه
شماره نشریه
30تاریخ نشر
2015-06-221394-04-01
ناشر
دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University
سازمان پدید آورنده
کارشناس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشوراستاد گروه مدیریت دولتی پردیس فارابی دانشگاه تهران
کارشناس ارشد کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین المللی (ICC)
شاپا
2322-32942476-597X




