دوره 11, شماره 3
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
تحلیل پاسخ هواداران به ویژگیهای برند تیمهای ورزشی در اینستاگرام (مطالعه موردی: تیمهای فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران)
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2024-04-20)در صنعت ورزش امروزی، بهرهگیری درست از شبکههای اجتماعی میتواند بهعنوان یک استراتژی به ایجاد تمایز برای برند تیمهای ورزشی در یک بازار بسیار رقابتی کمک کند. در این راستا، هدف از مقاله حاضر، تحلیل پاسخ هواداران به ویژگیهای ...
-
نقش سواد رسانهای در نوع مصرف رسانهای و غنیسازی اوقات فراغت دبیران تربیتبدنی استانهای غربی ایران (کرمانشاه، ایلام، کردستان)
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2024-04-20)سواد رسانهای بر توانایی فهمیدن، ارزیابی و بهکاربردن رسانهها تأکید دارد. رسانهها در اشاعة هنجارهای اجتماعی و غنیسازی اوقات فراغت از طریق ورزش، سهم مهمی دارند. این پژوهش با هدف بررسی نقش سواد رسانهای در نوع مصرف ...
-
ارائه مدل مدیریت رسانههای ورزشی با رویکرد توسعه دیپلماسی ورزشی
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2024-04-20)هدف از تحقیق حاضر، ارائه مدل مدیریت رسانههای ورزشی با رویکرد توسعه دیپلماسی ورزشی بود. روش تحقیق از نوع کیفی، شیوه دادهبنیاد و رویکرد تحلیل سیستماتیک میباشد. جامعه آماری شامل مدیران سازمانهای ورزشی، اصحاب رسانه ورزشی ...
-
نقد و بررسی کتاب «مدیریت بازاریابی ورزشی»
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2024-04-20)بازاریابی در ورزش و سازمانهای ورزشی از اهمیت زیادی برخوردار است و امروزه در بیشتر دانشگاههای کشور گرایش بازاریابی ورزشی تدریس میشود؛ ازاینرو هر کتابی که تلاش خود را به تخصصیسازی این امر معطوف کند، شایسته نقد و بررسی ...
-
تحلیلی بر روابط تعاملی ابعاد توسعۀ کارآفرینی از طریق ورزش در دانشگاههای فنی و حرفهای کشور
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2024-04-20)تحقیق حاضر با هدف تحلیلی بر روابط تعاملی ابعاد توسعه کارآفرینی از طریق ورزش در دانشگاههای فنی و حرفهای کشور طراحی و اجرا شد. روش این تحقیق از نوع آمیخته بود که در دو بخش کیفی و کمّی اجرا شد. جامعه آماری تحقیق متخصصانی ...
-
تحلیل راهبردهای بهبود اعتبار حامی تیم با تأکید بر رسانه در هواداران لیگ برتر فوتبال ایران
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2024-04-20)هدف پژوهش حاضر، شناسایی و تحلیل راهبردهای بهبود اعتبار حامی تیم با تأکید بر رسانه در هواداران لیگ برتر فوتبال ایران با استفاده از آیندهپژوهی بود. نوع تحقیق، کاربردی و از نظر ماهیت، تحلیلی-اکتشافی بود. یک گروه 20 نفره از ...
-
تحلیل ارتباط بین اخلاق حرفهای و سلامت سازمانی با نقش میانجی رسانههای اجتماعی در بین مدیران و کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2024-04-20)یکی از متغیرهای مهم در سازمانها، اخلاق حرفهای کارکنان است. ترویج اخلاق حرفهای در سازمانها با تأکید بر یکی از مهمترین تحولات در دنیای امروز یعنی رسانههای اجتماعی، نهتنها محیط بانشاط و مساعدی را برای افزایش بهرهوری ...
-
طراحی الگوی پارادایمی شفافیت رسانهای بر ایجاد و توسعۀ حکمرانی خوب در ورزش ایران
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2024-04-20)هدف پژوهش حاضر، طراحی الگوی پارادایمی شفافیت رسانهای بر ایجاد و توسعه حکمرانی خوب در ورزش ایران بود. روش پژوهش از نظر راهبرد، کیفی و اکتشافی بود که به روش گراندد تئوری با رویکرد اشتراوس و کوربین و با هدف کاربردی-توسعهای ...
-
آیندهپژوهی توسعه ظرفیتهای گردشگری ورزشی چوگان با تأکید بر رسانه
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2024-04-20)هدف پژوهش حاضر، توسعه ظرفیتهای گردشگری ورزشی چوگان با تأکید بر رسانه با استفاده از آیندهپژوهی است. نوع تحقیق، کاربردی و ازنظر ماهیت، تحلیلی- اکتشافی است. جامعه آماری شامل صاحبنظران حوزههای ورزش چوگان، حوزه تربیتبدنی و ...
-
تحلیل محتوای کمی روند پژوهشهای مرتبط با ورزش همگانی از سال 1390 الی 1399
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2024-04-20)هدف از پژوهش حاضر، شناخت ویژگیهای محتوایی مقالات علمی-پژوهشی مرتبط با ورزش همگانی از سال 1390 تا 1399 بود. این پژوهش بر مبنای راهبرد، توصیفی؛ از نظر مسیر اجرا، تحلیل محتوا ؛ و از نظر جمعآوری اطلاعات، اسنادی است. نمونۀ ...
-
طراحی مدل فرایندی مدیریت عملکرد رسانهای فدراسیون ورزش دانشآموزی ایران
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2024-04-20)هدف از پژوهش حاضر طراحی مدل فرایندی مدیریت عملکرد رسانهای فدراسیون ورزش دانشآموزی کشور بود، روش پژوهش ترکیبی اکتشافی متوالی (کیفی – کمی) بود. مشارکتکنندگان در بخش کیفی شامل اساتید مدیریت ورزشی (که حداقل یک پژوهش در حوزه ...
-
سناریوپردازی آینده رسانههای ورزشی کشور
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2024-04-20)پژوهش حاضر باهدف سناریوپردازی آینده رسانههای ورزشی کشور با استفاده از آیندهپژوهی انجام شد. روش مورداستفاده در این پژوهش برنامهریزی مبتنی بر سناریو است که در هشت گام طراحی و پیاده شده است. روش گردآوری داده در این پژوهش ...
-
بررسی نقش روابط عمومی در ضدبازاریابی داروهای دوپینگ با میانجیگری شبکه های اختصاصی، تفسیر عمومی و شواهد عینی
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2024-04-20)ضد بازاریابی را می توان روشی مناسب برای کاهش مصرف محصولاتی دانست که مصرف آنها می تواند مشکلاتی را برای افراد و جامعه ایجاد نماید. از این رو هدف این تحقیق بررسی نقش روابط عمومی در ضدبازاریابی داروهای دوپینگ با میانجیگری ...
-
نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعة استارتاپهای ورزشی
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2024-04-20)هدف از پژوهش حاضر نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعة استارتاپهای ورزشی میباشد. پژوهش حاضر از لحاظ هدف کاربردی، از نظر شیوة گردآوری دادهها توصیفی- پیمایشی بود. در بخش اول (کیفی) برای انجام مصاحبة میدانی، جامعة آماری ...
-
الگوی ساختاری تفسیری توسعه ورزش دانشجویی از طریق رسانه ها
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2024-04-20)هدف از این تحقیق تدوین الگوی ساختاری تفسیری توسعه ورزش دانشجویی از طریق رسانهها بود. روش تحقیق حاضر گراندد تئوری با رویکرد چارمز یا رویکرد ساختاری - تفسیری بود. شاخص های توسعه ورزش دانشجویی از طریق رسانه شناسایی و با الگوی ...



