نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorابراهیم زاده گنجی, سیده زینبfa_IR
dc.contributor.authorشیرخدایی, میثمfa_IR
dc.contributor.authorحسینی, ابوالحسنfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T21:21:01Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T21:21:01Z
dc.date.available1399-07-08T21:21:01Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T21:21:01Z
dc.date.issued2016-10-22en_US
dc.date.issued1395-08-01fa_IR
dc.date.submitted2015-12-28en_US
dc.date.submitted1394-10-07fa_IR
dc.identifier.citationابراهیم زاده گنجی, سیده زینب, شیرخدایی, میثم, حسینی, ابوالحسن. (1395). تبیین نقش عوامل مؤثر بر اعتماد الکترونیک در وب سایتهای گردشگری. مطالعات مدیریت گردشگری, 11(34), 111-129. doi: 10.22054/tms.2016.5732fa_IR
dc.identifier.issn2322-3294
dc.identifier.issn2476-597X
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22054/tms.2016.5732
dc.identifier.urihttp://tms.atu.ac.ir/article_5732.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/108370
dc.description.abstractاعتماد آغاز هر نوع رابطه دوطرفه و از عناصر اصلی مورد نیاز در انجام دادوستد است. ارتباط بین خریدار و فروشنده الکترونیکی که از طریق اینترنت به انجام مبادلاتمیپردازند، جدا از این مسئله نبوده و اعتمادسازی در بخش گردشگری الکترونیک میتواند نقش بسزایی در جذب گردشگران ایجاد کرده و بهعنوان استراتژی مناسبی در ایجاد مزیت رقابتی مورد استفاده قرار گیرد. از این رو، پژوهش حاضر بر آن است تا به بررسی عوامل تأثیرگذار بر اعتماد الکترونیک در بخش گردشگری بپردازد. پژوهش، توصیفی و از نوع همبستگی است. جامعه آماری پژوهش حاضر، کاربرانی است که حداقل یکبار از سایتهای گردشگری خدمات دریافت نمودند. تعداد نمونه آماری با استفاده از فرمول کوکران 384 نمونه محاسبه شد که در مجموع 388 پرسشنامه جمعآوری گردید. ابزار گردآوری و SPSS اطلاعات پرسشنامه میباشد و برای تجزیه و تحلیل دادههای جمعآوری شده از نرمافزارهای 16 استفاده شده است. نتایج نشاندهنده رابطه مثبت و معنادار تجربه خرید، آشنایی با سایت، AMOS18 قدرت برند، حریم خصوصی، امنیت، سفارشیسازی با اعتماد الکترونیکمیباشد.از این رو، با شناسایی این عوامل میتوان راهکارهایی برای افزایش اعتماد کاربران به آژانسهای مسافرتی ارائه داد.fa_IR
dc.format.extent424
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علامه طباطباییfa_IR
dc.publisherAllameh Tabataba’i Universityen_US
dc.relation.ispartofمطالعات مدیریت گردشگریfa_IR
dc.relation.ispartofTourism Management Studiesen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22054/tms.2016.5732
dc.subjectاعتمادfa_IR
dc.subjectاعتماد الکترونیکfa_IR
dc.subjectگردشگری الکترونیکfa_IR
dc.titleتبیین نقش عوامل مؤثر بر اعتماد الکترونیک در وب سایتهای گردشگریfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندرانfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندرانfa_IR
dc.citation.volume11
dc.citation.issue34
dc.citation.spage111
dc.citation.epage129


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد