نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorصلواتی, عادلfa_IR
dc.contributor.authorرستمی نوروزآباد, مجتبیfa_IR
dc.contributor.authorرحمانی نوروز آباد, سامانfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T21:20:34Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T21:20:34Z
dc.date.available1399-07-08T21:20:34Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T21:20:34Z
dc.date.issued2013-03-21en_US
dc.date.issued1392-01-01fa_IR
dc.date.submitted2012-10-30en_US
dc.date.submitted1391-08-09fa_IR
dc.identifier.citationصلواتی, عادل, رستمی نوروزآباد, مجتبی, رحمانی نوروز آباد, سامان. (1392). اخلاق حرفه ای و مسئولیت پذیری اجتماعی در صنعت هتل داری. مطالعات مدیریت گردشگری, 8(21), 107-143.fa_IR
dc.identifier.issn2322-3294
dc.identifier.issn2476-597X
dc.identifier.urihttp://tms.atu.ac.ir/article_2578.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/108217
dc.description.abstractهدف این پژوهش بررسی رابطه ی بین اخلاق حرفهای و مسئولیتپذیری اجتماعی در صنعت<br />هتل داری است. به منظور بررسی این رابطه، مدیریت منابع انسانی، مشارکت اجتماعی و عملکرد<br />محیطی با الهام از پژوهش Huimin و Ryan 1122 ( به عنوان متغییرهای میانجی انتخاب شدند. به (<br />منظور جمعآوری داده ها از پرسشنامهی استاندارد Gu Huimin و Chris Ryan استفاده شده است.<br />جامعهی آماری این پژوهش هتلها و مهمانپذیرهای شهرستان سنندج می باشد و از این جامعهی<br />آماری، 01 نفر از مدیران ارشد، مدیران و سرپرستان این مراکز به طور تصادفی مورد بررسی قرار<br />گرفتند. به منظور بررسی روابط بین متغیرهای تحقیق از تکنیک مدلیابی معادلات ساختاری و<br />نرم افزار LISREL استفاده شده است. نتایج شاخصهای خوبی برازش مانند RMSEA ، GFI و AGFI<br />نشاندهندهی برازش خوب مدل و قابل استفاده بودن نتایج است. بر این اساس نتایج دست آمده<br />حاکی از آن است که میان اخلاق حرفهای با مدیریت منابع انسانی مشارکت اجتماعی و عملکرد<br />محیطی رابطهی معنادار و مثبتی وجود دارد. این ارتباط با مسئولیتپذیری اجتماعی سازمان نیز مشاهده<br />شد.<br /> اخلاق حرفها ی، مدیریت منابع انسانی، مشارکت اجتماعی، عملکرد محیطی،<br />مسئولیت پذیری اجتماعی.fa_IR
dc.format.extent3681
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علامه طباطباییfa_IR
dc.publisherAllameh Tabataba’i Universityen_US
dc.relation.ispartofمطالعات مدیریت گردشگریfa_IR
dc.relation.ispartofTourism Management Studiesen_US
dc.subjectاخلاق حرفها یfa_IR
dc.subjectمدیریت منابع انسانیfa_IR
dc.subjectمشارکت اجتماعیfa_IR
dc.subjectعملکرد محیطیfa_IR
dc.subjectمسئولیت پذیری اجتماعیfa_IR
dc.titleاخلاق حرفه ای و مسئولیت پذیری اجتماعی در صنعت هتل داریfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentداستادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندجfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانیfa_IR
dc.citation.volume8
dc.citation.issue21
dc.citation.spage107
dc.citation.epage143


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد