نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorدلاور, علیfa_IR
dc.contributor.authorقادری, اسماعیلfa_IR
dc.contributor.authorمجدی, نیماfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T21:20:32Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T21:20:32Z
dc.date.available1399-07-08T21:20:32Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T21:20:32Z
dc.date.issued2015-02-20en_US
dc.date.issued1393-12-01fa_IR
dc.date.submitted2016-03-15en_US
dc.date.submitted1394-12-25fa_IR
dc.identifier.citationدلاور, علی, قادری, اسماعیل, مجدی, نیما. (1393). جایگاه رسانه های اجتماعی در توسعه بازاریابی گردشگری الکترونیکی ایران. مطالعات مدیریت گردشگری, 9(28), 1-16.fa_IR
dc.identifier.issn2322-3294
dc.identifier.issn2476-597X
dc.identifier.urihttp://tms.atu.ac.ir/article_2426.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/108207
dc.description.abstractپژوهش حاضر با هدف بررسی بررسی جایگاه رسانه های اجتماعی در توسعه بازاریابی گردشگری الکترونیکی ایران<br />انجام یافته است. این پژوهش به شیوه پیمایشی و با کمک پرسشنامه بر روی 250 نفر از کارشناسان بازاریابی دفاتر<br />خدمات مسافرتی متخصص، در تورهای تفریحی درون مرزی و برون مرزی که در شهر تهران فعالیت می کنند، انجام<br />گرفته است. بر اساس یافتههای این پژوهش نقش رسانه های اجتماعی خصوصا رسانه هایی که کارکرد تصویر و<br />کلیپ های ویدیویی دارند در توسعه صنعت گردشگری الکترونیک باید بیشتر مورد توجه واقع شود. بر این اساس<br />عکس و فیلم گردشگران در معرفی ظرفیت های گردشگری ایران در فضای مجازی یک فاکتور ضروری است که<br />تأثیر مستقیمی بر روی انتخاب مقصد گردشگری توسط گردشگران بین المللی دارد. آنچه در این تحقیق بدست آمد<br />این است که با افزایش استفاده از شبکه های اجتماعی، کامیونیتیهای محتوایی و وبلاگها، توانایی بازاریابی<br />گردشگری الکترونیکی افزایش مییابد اما در مجموع می توان گفت هنوز رسانه های اجتماعی نتوانسته اند جایگاه<br />خود را در توسعه بازاریابی گردشگری الکترونیکی پیدا کنند و این تفاوت ناشی از ویژگی های ارتباطی و بازارایابی<br />متفاوت رسانه های جدید با رسانه های قدیمی تر است.fa_IR
dc.format.extent933
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علامه طباطباییfa_IR
dc.publisherAllameh Tabataba’i Universityen_US
dc.relation.ispartofمطالعات مدیریت گردشگریfa_IR
dc.relation.ispartofTourism Management Studiesen_US
dc.subjectشبکههای اجتماعیfa_IR
dc.subjectکامیونیتهای محتواییfa_IR
dc.subjectوبلاگهاfa_IR
dc.subjectبازاریابی گردشگری الکترونیکیfa_IR
dc.titleجایگاه رسانه های اجتماعی در توسعه بازاریابی گردشگری الکترونیکی ایرانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentاستاد دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائیfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی،دانشگاه آزاد اسلامی ، واحد علوم تحقیقاتfa_IR
dc.citation.volume9
dc.citation.issue28
dc.citation.spage1
dc.citation.epage16


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد