مرور دوره 14, شماره 45 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 8 از 8
-
عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: با نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2019-05-22)در صنعت گردشگری حفظ و نگهداری مشتری برای رشد سازمان امری حیاتی محسوب میشود. بهگونهای که کاهش هزینههای بازاریابی، کسب سهم بیشتر در بازار و قدرت نفوذ تجاری را به همراه دارد؛ از اینرو هدف پژوهش، بررسی رابطه بین سه متغیر ...
-
بررسی نقش میانجیگری عوامل نهادی در تاثیر عوامل اجتماعی، اقتصادی، محیطی بر توسعه گردشگری ورزشی منطقه آزاد ماکو
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2019-05-22)امروزه صنعت گردشگری ورزشی ازجمله صنایع پر درآمد و در عین حال سالم و پاک برای اقتصاد هر کشور محسوب میگردد. هدف از انجام پژوهش، بررسی نقش میانجیگری عوامل نهادی در تاثیر عوامل اجتماعی، اقتصادی، محیطی بر توسعه گردشگری ورزشی ...
-
کاوشی بر تبیین پیشایندها(پیشزمینهها) و پیامدهای رضایت از تجربه سفر گردشگران سالمند
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2019-05-22)ا با افزایش سرعت پیری جمعیت جهان و افزایش تعداد سالمندان، یکی از صنایعی که در چند دهه اخیر، این بخش از بازار برای آنها جذاب به نظر میرسد، صنعت گردشگری است. لذا این پژوهش به دنبال بررسی پیشایندها و پیامدهای رضایت ...
-
ارزیابی اثرات گردشگری بر نواحی روستایی هدف گردشگری بخش مرکزی شهرستان فیروزآباد با استفاده از مدل تحلیل عاملی
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2019-05-22)این پژوهش پیمایشی با هدف ارزیابی اثرات توسعهی گردشگری بر نواحی روستایی هدف گردشگری بخش مرکزی شهرستان فیروزآباد، صورت پذیرفته است. از جامعهی آماری 437 خانوار ساکن، با استفاده از جدول بارتلت، 155 سرپرست خانوار به روش ...
-
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی خدمات در حوزه توریسم سلامت شهر مشهد با استفاده از تکنیک تاپسیس فازی
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2019-05-22)توریسم سلامت، صنعتی بسیار حساس است. از آن جا که سلامتی بزرگترین سرمایة هر فرد است، هیچ شکی نیست که انتخاب یک کشور مقصد بهعنوان جایی که قرار است سلامت فرد را بهبود بخشد، فرآیندی بااهمیت و نیازمند بررسی شاخصهای ...
-
ارزیابی ظرفیت مدیریت یکپارچه توسعه گردشگری شهرستان کاشان
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2019-05-22)توسعهصنعتگردشگریبهعنوان صنعتی نوپا در جهان، در ردیف یکی از سه منبع درآمدی اول به شمار میآید ولی در ایران به دلایل فراوان هنوز جایگاه واقعی خود را پیدا نکرده است. ...
-
استفاده از برند گردشگری جهت ایجاد انگیزه سفر با نقش میانجی نگرش نسبت به مقصد گردشگری
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2019-05-22)همگام با تغییرات شگرف تکنولوژی و ارتباطات در قرن حاضر، گردشگری نیز شاهد پیشرفتهای زیادی بوده است. از طرف دیگر، دنیای پرمشغله امروز فرصت کمی را برای تفریح و لذت افراد باقی گذاشته است و مصرفکنندگان خدمات گردشگری مایلاند ...
-
بررسی قابلیت توسعه گردشگری طبیعت در شهرستان دنا با استفاده از استراتژی تصمیمگیری AHP-OWA
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2019-05-22)در این تحقیق ابتدا نقشه شاخصهای گردشگری طبیعت شامل شاخص توزیع حیات وحش، شاخص جاذبه گردشگری طبیعت، شاخص انعطافپذیری (مقاومت) محیط ، شاخص تسهیلات زیربنایی و شاخص تنوع گردشگری طبیعت در شهرستان دنا در شمال استان کهگیلویه ...



