مرور دوره 14, شماره 48 بر اساس موضوع "صنعت هتلداری"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
الگویی برای شناسایی رابطه بین تبلیغات دهانبهدهان و اعتماد گردشگران با ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در صنعت هتلداری
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2019-12-22)هدف پژوهش حاضر، طراحی الگویی برای شناسایی رابطه بین تبلیغات دهانبهدهان و اعتماد گردشگران با ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در صنعت هتلداری شهر شیراز است. این پژوهش توصیفی- پیمایشی بوده و بهمنظور جمعآوری دادهها، از ...



