دوره 1, شماره 2
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
The Economic of Tourism and Travel Accommodation
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2003-11-22)
-
Culture As The Bedrock of Tourism's Multidiscipanary Landscape of Knowledge
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2003-11-22)
-
تخمین تابع تقاضای جهانگرد ورودی به ایران
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2003-11-22)در این تحقیق تقاضای جهانگرد ورودی به ایران برای دوازده کشوری که بیشترین جهانگرد را به ایران فرستاده اند و از شرکای تجاری مهم ایران بوده اند با استفاده از روش پانل دیتا برای دوره 1999-1969 تخمین زده شده متغیرهای مستقل عبارتند ...
-
کاربرد مفاهیم چرخه عمر گردشگری و ظرفیت تحمل پذیری در توسعه گردشگری
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2003-11-22)در جهان معاصر جهانگردی به عنوان عاملی جهت بهبود کیفیت زندگی جوامع در حال توسعه تلقی می شود. رشد و توسعه جهانگردی همواره با تغییراتی شگرف در اوضاع سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و روش زندگی انسانها همراه است و موجد تحولاتی بنیادی ...
-
استفاده از تحلیل ضریب تکاثری برای تنظیم برنامه توسعه و مدیریت جهانگردی
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2003-11-22)تحلیل گران اقتصاد جهانگردی، اثر ناشی از تغییر هزینه کرد جهانگردان بر اقتصاد ملی را با بهره گیری از محاسبه تعداد دفعاتی که این مبلغ بین بنگاه های مختلف تجاری دوباره هزینه می شود تا به تدریج از چرخه اقتصادی خارج گردد اندازه ...
-
نگرشی سه جانبه در زمینه تامین برنامه آموزشی مدیریت جهانگردی
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2003-11-22)در این مقاله توسعه آموزش جهانگردی و همچنین نیازهای فعالان صنعت جهانگردی در قالب صنعت و فرهنگ مورد بررسی قرار می گیرد. به منظور تامین نیازهای روزافزون کارگذاران این صنعت، لازمست که آموزش در صنعت جهانگردی، در بطن خود به صورت ...
-
فرهنگ و گردشگری
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2003-11-22)جهانگردی اگر چه یک صنعت است ولی بیشترین تبادلات فرهنگی در آن انجام می گیرد و شاید یکی از اهداف توسعه آن در میان بعضی از کشورها ضمن رشد و توسعه اقتصادی به رخ کشیدن فرهنگشان به دیگر جوامع باشد به خصوص در کشورهایی که جزو ده ...



