دوره 13, شماره 44
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
بررسی تأثیر نوستالژی درک شده بر دلبستگی به مکان
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2018-12-22)زمینه و هدف پژوهش: امروزه برانگیختگی عاطفی مصرفکننده در میان بازاریابان بسیار پرطرفدار شده است. بر کسی پوشیده نیست که دست گذاشتن روی خاطرات گذشته افراد میتواند ابزاری عالی برای فروش محصولات به آنها باشد. متخصصین تبلیغات ...
-
ارزیابی و تحلیل جایگاه برندگردشگری استان فارس بر پایه هویت رقابت پذیری ملی
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2018-12-22)با توجه به شرایط رقابتپذیری جهانی، برند سازی پتانسیلهای گردشگری در جهتدهی منابع و جذب سرمایهگذاریهای صنعت توریسم از اهمیت بسزایی برخوردار است و امروزه اکثر کشورها و شهرها با برنامهریزی در این زمینه سعی در ارزآوری ...
-
عوامل موثر بر مقاصد رفتاری گردشگران در بازدید از پارک های آبی شهر مشهد
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2018-12-22)پارکهای موضوعی نشاندهنده بخشی بزرگ و بهسرعت در حال رشد در صنعت گردشگری و مهماننوازی در جهان هستند که به موضوع پژوهشی جالب و مهم برای بازاریابان و فعالان در این صنعت تبدیلشده است. ایجاد و حفظ تجارب بهیادماندنی در کنار ...
-
رقابتپذیری مقصد گردشگری: تحلیل اهمیت- عملکرد (مورد مطالعه: شهر یزد و شهر شیراز)
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2018-12-22)همگامشدن با روندهای جهانی و کسب مزیت رقابتی مستلزم این است که مقصدهای گردشگری راهبردهای خود را بر اساس شناخت اهمیت ویژگیهای رقابت پذیری مقصد و عملکرد خود در این زمینه تدوین نمایند. در پژوهش حاضر، رویکرد IPA برای ارزیابی ...
-
تحلیل اثرات فضایی جاذبه های گردشگری شهری بر خدمات گردشگری مشهد
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2018-12-22)در دهه های اخیر گردشگری شهری منجر به تحولات فضایی متنوعی در شهر مقدس مشهد شده است. تمرکز بیش از اندازه در بهره برداری از پتانسیل های گردشگری مذهبی در این شهر علاوه بر تشدید ازدحام فعالیتی پیرامون حرم مطهر رضوی منجر به عدم ...
-
شناسایی و پیش بینی بازار گردشگران سالمند بر مبنای ارزشهای مورد انتظار
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2018-12-22)شناسایی بخشهای بازار گردشگری به توسعهی بهتر بستههای سفر و راهبردهای کارآمدتر کمک میکند. با شناسایی ارزشهای مورد انتظار ناشی از الگوهای رفتاری و مقایسه آن با علایق رفتاری سفر افراد سالمند درکنار ویژگیهای فردی ...



