دوره 6, شماره 15
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
رسانه های ارتباط جمعی و انتخاب مقصد گردشگری
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2011-05-22)هدف اصلی این پژوهش بررسی رابطه بین منابع اطلاعاتی گردشگران و انتخاب مقصد است. همچنین ارتباط بین پوشش رسانه ها، تصویر ذهنی مقصد و انتخاب مقصد مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته شده است. در این راستا با استفاده از مبانی نظری موجود ...
-
مدل سازی ظرفیت کشش و مدیریت آثار تاریخی در نواحی گردشگری، مطالعه موردی : معبد آناهیتای شهر کنگاور
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2011-05-22)مکان های گردشگری همواره نیازمند یک برنامه کلی و جامع است که با ظرفیت های کشش ناحیه گردشگری و میزان بازدید کننده سازگار باشد. مقاله حاضر سیستم مدل سازی ظرفیت کششی را تدوین و تبیین می کند که به مدیران نواحی گردشگری این امکان ...
-
اثرات درآمدی صنعت جهانگردی بر رشد اقتصادی کشورهای اسلامی عضو D8
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2011-05-22)رشد اقتصادی، صنعت گردشگری، کشورهای اسلامی عضو D8، داده های تلفیقیدر این مطالعه با توجه به اهمیت صنعت جهانگردی و درآمدهایی که می توان از طریق این صنعت وارد کشورهای توسعه یافته نمود به بررسی اثرات مخارج جهانگردی بر رشد ...
-
الگوی توسعه گردشگری شهری در مرکز شهر تهران با رویکرد مدیریت شهری
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2011-05-22)مقاله حاضر در مورد قابلیت توسعه گردشگری شهری در مرکز شهر تهران با رویکرد مدیریت شهری نوشته شده است و در آن به یک سوال اصلی در مورد سنجش قابلیت توسعه گردشگری شهری در مراکز شهری و سوالات فرعی در زمینه ویژگی ها و قابلیت های ...



