دوره 6, شماره 15

 

ارسال های اخیر

  • رسانه های ارتباط جمعی و انتخاب مقصد گردشگری 

    کروبی, مهدی (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2011-05-22)
    هدف اصلی این پژوهش بررسی رابطه بین منابع اطلاعاتی گردشگران و انتخاب مقصد است. همچنین ارتباط بین پوشش رسانه ها، تصویر ذهنی مقصد و انتخاب مقصد مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته شده است. در این راستا با استفاده از مبانی نظری موجود ...

  • مدل سازی ظرفیت کشش و مدیریت آثار تاریخی در نواحی گردشگری، مطالعه موردی : معبد آناهیتای شهر کنگاور 

    سیف الدینی, فرانک؛ شورچه, محمود (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2011-05-22)
    مکان های گردشگری همواره نیازمند یک برنامه کلی و جامع است که با ظرفیت های کشش ناحیه گردشگری و میزان بازدید کننده سازگار باشد. مقاله حاضر سیستم مدل سازی ظرفیت کششی را تدوین و تبیین می کند که به مدیران نواحی گردشگری این امکان ...

  • اثرات درآمدی صنعت جهانگردی بر رشد اقتصادی کشورهای اسلامی عضو D8 

    سلیمی سودرجانی, احسان؛ محمودی نیا, داوود؛ زارعی نمین, علی؛ پور شهابی, فرشید (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2011-05-22)
    رشد اقتصادی، صنعت  گردشگری، کشورهای اسلامی عضو D8، داده های تلفیقیدر این مطالعه با توجه به اهمیت صنعت جهانگردی و درآمدهایی که می توان از طریق این صنعت وارد کشورهای توسعه یافته نمود به بررسی اثرات مخارج جهانگردی بر رشد ...

  • الگوی توسعه گردشگری شهری در مرکز شهر تهران با رویکرد مدیریت شهری 

    کاظمیان, غلامرضا؛ آزادی, الهام (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2011-05-22)
    مقاله حاضر در مورد قابلیت توسعه گردشگری شهری در مرکز شهر تهران با رویکرد مدیریت شهری نوشته شده است و در آن به یک سوال اصلی در مورد سنجش قابلیت توسعه گردشگری شهری در مراکز شهری و سوالات فرعی در زمینه ویژگی ها و قابلیت های ...