مرور دوره 10, شماره 31 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
تأثیر کار هیجانی بر رضایت مشتری در صنعت هتلداری: نقش میانجی رضایت کارکنان
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2015-09-23)این پژوهش با هدف مطالعه و بررسی تأثیر کار هیجانی بر رضایت مشتری از طریقنقش میانجی رضایت شغلی در صنعت هتلداری انجام شده است. جامعه آماری این تحقیقکارکنان و مشتریان هتلهای چهار و پنج ستاره در شهر تهران بوده که ...
-
تحلیل گفتمان مدیران و نخبگان کشور درباره صنعت گردشگری در ایران
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2015-09-23)هدف اصلی این پژوهش یافتن راهکارهای گفتمانی است که مدیران و نخبگان کشور درحوزه صنعت گردشگری ایران، از طریق آنها به گفتمان گردشگری مشروعیت داده و یا از آنمشروعیت زدایی کرده اند. هدف فرعی این پژوهش یافتن تفاوت ...
-
اثرات تصور ذهنی گردشگران شهر اصفهان برتوسعه گردشگری پایدار آن
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2015-09-23)هدف اصلی پژوهش حاضر، بررسی و تبیین اثرات تصویر ذهنی گردشگران داخلی شهراصفهان بر توسعه گردشگری آن است. جامعه آماری این پژوهش، گردشگرانی هستند که تجربهسفر به شهر اصفهان را دارند. از آنجاییکه جامعه آماری نامحدود ...
-
برند، کیفیت خدمات و تبلیغات شفاهی در توریسم: فرصتهای پادگانهای نظامی
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2015-09-23)هستند تا بازده سرمایهگذاریهای خود را بالا ببرند. یکی از ارزانترین و البته ارزشمندترین مسیرهایتوسعه گردشگری، توجه به تبلیغات شفاهی بوده که توجه بسیاری از مجریان و محققان را به خودمعطوف نموده است. برای این منظور ...
-
جایگاه فضاهای سبز شهری در گذران اوقات فراغت و گردشگری شهروندان
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2015-09-23)فضاهای سبز از یکسو موجب بهبود وضعیت زیست محیطی شهرها میشود، و از سوی دیگرشرایط مناسبی را برای گذران اوقات فراغت شهروندان فراهم میسازد. مهمترین اثرات فضای سبز درشهرها کاهش آلودگی هوا، کاهش آلودگی صوتی، تعدیل ...



