مرور دوره 8, شماره 21 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
-
ارزش ویژه مشتری و رضایتمندی گردشگران داخلی از هتل های پنج ستاره شهر تهران
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2013-03-21)ارزش ادراکی، ارزش ویژه برند و ارزش ویژه مبتنی بر رابطه، سه بعد اصلی ارزش ویژه مشتریدر متون مختلف بازاریابی است، که بر سودآوری شرکتها که خود نتیجهی مستقیم فعالیتهای بازاریابیاست، تأثیر دارد. با برنامه ریزی و ...
-
ارزیابی قابلیتهای گردشگری شهر زنجان و راهبردهای تقویت جذب گردشگر
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2013-03-21)امروزه صنعت توریسم یکی ازموثرترین صنایعی است که علاوه بر منفعت اقتصادی؛ در بسیاری اززمینه های دیگر نیز نقش اساسی ایفاء می کند. متاسفانه کشور ما با وجود توانها و قابلیتهای بسیار در زمینهتوسعه گردشگری نتوانسته ...
-
سازگاری با تجارت الکترونیکی در صنعت هتل داری ایران
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2013-03-21)امروزه وب سایت ابزاری قوی برای بازاریابی و تجارت الکترونیکی بهشمار میآید. نقش وبسایت در گسترش فعالیتهای گردشگری و جذب گردشگر بسیار زیاد است . بهطوری که این صنعتبیشترین استفاده را از این ابزار مینماید. در این ...
-
مولفه های مؤثر بر اعتماد گردشگران در حوزه گردشگری الکترونیک
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2013-03-21)در جهان امروزی صنعت گردشگری در برنامههای بازرگانی و اقتصادی جایگاه خاصی پیدا کرده و نقشتعیینکننده ای در درآمدزایی کشورها بر عهده دارد؛ اما از سوی دیگر کسب و کار الکترونیک به صورتیک الزام در بخشهای مختلف تجارت ...



