دوره 8, شماره 21

 

ارسال های اخیر

  • ارزش ویژه مشتری و رضایتمندی گردشگران داخلی از هتل های پنج ستاره شهر تهران 

    پورفرج, اکبر؛ تاج زاده نمین, ابوالفضل؛ علی پوریان, راحیل (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2013-03-21)
    ارزش ادراکی، ارزش ویژه برند و ارزش ویژه مبتنی بر رابطه، سه بعد اصلی ارزش ویژه مشتریدر متون مختلف بازاریابی است، که بر سودآوری شرکتها که خود نتیجهی مستقیم فعالیتهای بازاریابیاست، تأثیر دارد. با برنامه ریزی و ...

  • سازگاری با تجارت الکترونیکی در صنعت هتل داری ایران 

    صلواتی, شهرام؛ خانی, ناصر (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2013-03-21)
    امروزه وب سایت ابزاری قوی برای بازاریابی و تجارت الکترونیکی بهشمار میآید. نقش وبسایت در گسترش فعالیتهای گردشگری و جذب گردشگر بسیار زیاد است . بهطوری که این صنعتبیشترین استفاده را از این ابزار مینماید. در این ...

  • ارزیابی قابلیتهای گردشگری شهر زنجان و راهبردهای تقویت جذب گردشگر 

    حیدری, تقی؛ رشیدی, اصغر؛ حصاری, ابراهیم؛ تولایی, سیمین (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2013-03-21)
    امروزه صنعت توریسم یکی ازموثرترین صنایعی است که علاوه بر منفعت اقتصادی؛ در بسیاری اززمینه های دیگر نیز نقش اساسی ایفاء می کند. متاسفانه کشور ما با وجود توانها و قابلیتهای بسیار در زمینهتوسعه گردشگری نتوانسته ...

  • مولفه های مؤثر بر اعتماد گردشگران در حوزه گردشگری الکترونیک 

    سید نقوی, میر علی؛ شکیبا جمال آباد, غدیر (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2013-03-21)
    در جهان امروزی صنعت گردشگری در برنامههای بازرگانی و اقتصادی جایگاه خاصی پیدا کرده و نقشتعیینکننده ای در درآمدزایی کشورها بر عهده دارد؛ اما از سوی دیگر کسب و کار الکترونیک به صورتیک الزام در بخشهای مختلف تجارت ...