دوره 9, شماره 27

 

ارسال های اخیر

  • واکاوی هوش تجاری در دفاتر خدمات گردشگری با رویکرد فازی 

    سعیدا اردکانی, سعید؛ محمد موسوی, سید؛ شفیعی رودپشتی, میثم (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2014-10-23)
    امروزه، بسیاری از سازمان ها از جمله دفاتر خدمات گردشگری بر بسیاری از سیستم ها به منظور راه اندازی وبقا کسب و کار خود در این محیط پیچیده ی رقابتی متکی هستند. هوش تجاری به عنوان سیستمی مطرحاست که به عنوان یک مزیت ...

  • عوامل موثر بر توسعه مقصدهای گردشگری نجوم 

    رشیدی, محمد رضا؛ ضرغام بروجنی, حمید؛ تقی میرترابی, محمد (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2014-10-23)
    پژوهش حاضر با هدف بررسی عوامل موثر بر توسعه مقصدهای توسعه گردشگری نجوم صورتگرفته است. روش تحقیق مورد استفاده در این مطالعه، از لحاظ هدف، کاربردی و از لحاظ میزان و درجهکنترل، میدانی و از لحاظ نحوة جمع آوری اطلاعات ...

  • روند شاخص اقلیمی گردشگری در شهر اصفهان 

    حلبیان, امیرحسین؛ پورعیدی وند, لاله (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2014-10-23)
    گردشگری فعالیتی چند وجهی است و از پیچیده ترین کسب و کارهای بشری با توجه به موقعیت جغرافیاییاست. تاثیر اقلیم بر تقاضای گردشگری و رضایت گردشگران باعث گردیده تا این عامل به عنوان یکی ازمهمترین عوامل موثر بر تصمیم ...

  • بررسی شکاف میان اخلاق سازمانی حاکم و اخلاق سازمانی کلامی 

    سیدنقوی, میرعلی؛ میرتقیان رودسری, سید محمد (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2014-10-23)
    چکیدهتحقیق حاضر با هدف بررسی شکاف میان اخلاق سازمانی حاکم و اخلاق سازمانی کلامی در صنعتهتلداری در هتلهای بینالمللی پارسیان استان مازندران، شامل: هتلهای پارسیان آزادی رامسر (چهار-ستاره)، و پارسیان آزادی ...

  • ظرفیت گردشگری ماجراجویانه درکویرهای ایران با استفاده از تکنیکS.W.O.T 

    خاکساری, علی؛ دهقانی, معصومه (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2014-10-23)
    گسترش روند شهرنشینی و دوری انسان از طبیعت و محیطهای بکر سبب روی آوردن وی به طبیعت و توجه ویژه به طبیعتگردی در ایام تعطیلات شده است. رشد طبیعت گردی منجر به پیدایش انواع گوناگونی از گردشگری مبتنی بر طبیعت شده است ...

  • عوامل موثر رفتاری بر پذیرش خرید اینترنتی در صنعت هواپیمایی 

    حدادیان, علیرضا؛ باقریه مشهدی, امیرحسین؛ هنرور باوجدان, فاطمه (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2014-10-23)
    امروزه خرید اینترنتی بلیت هواپیما رشد قابل توجهی در کشور دارد. در این میان درک رفتار مشتریان، بهمنظور بهبود استراتژیهای بازاریابی و فروش، برای شرکتهای هواپیمایی ضروری است. هدف از پژوهشحاضر شناخت مهمترین عوامل ...