دوره 9, شماره 27
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
واکاوی هوش تجاری در دفاتر خدمات گردشگری با رویکرد فازی
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2014-10-23)امروزه، بسیاری از سازمان ها از جمله دفاتر خدمات گردشگری بر بسیاری از سیستم ها به منظور راه اندازی وبقا کسب و کار خود در این محیط پیچیده ی رقابتی متکی هستند. هوش تجاری به عنوان سیستمی مطرحاست که به عنوان یک مزیت ...
-
عوامل موثر بر توسعه مقصدهای گردشگری نجوم
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2014-10-23)پژوهش حاضر با هدف بررسی عوامل موثر بر توسعه مقصدهای توسعه گردشگری نجوم صورتگرفته است. روش تحقیق مورد استفاده در این مطالعه، از لحاظ هدف، کاربردی و از لحاظ میزان و درجهکنترل، میدانی و از لحاظ نحوة جمع آوری اطلاعات ...
-
روند شاخص اقلیمی گردشگری در شهر اصفهان
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2014-10-23)گردشگری فعالیتی چند وجهی است و از پیچیده ترین کسب و کارهای بشری با توجه به موقعیت جغرافیاییاست. تاثیر اقلیم بر تقاضای گردشگری و رضایت گردشگران باعث گردیده تا این عامل به عنوان یکی ازمهمترین عوامل موثر بر تصمیم ...
-
بررسی شکاف میان اخلاق سازمانی حاکم و اخلاق سازمانی کلامی
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2014-10-23)چکیدهتحقیق حاضر با هدف بررسی شکاف میان اخلاق سازمانی حاکم و اخلاق سازمانی کلامی در صنعتهتلداری در هتلهای بینالمللی پارسیان استان مازندران، شامل: هتلهای پارسیان آزادی رامسر (چهار-ستاره)، و پارسیان آزادی ...
-
ظرفیت گردشگری ماجراجویانه درکویرهای ایران با استفاده از تکنیکS.W.O.T
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2014-10-23)گسترش روند شهرنشینی و دوری انسان از طبیعت و محیطهای بکر سبب روی آوردن وی به طبیعت و توجه ویژه به طبیعتگردی در ایام تعطیلات شده است. رشد طبیعت گردی منجر به پیدایش انواع گوناگونی از گردشگری مبتنی بر طبیعت شده است ...
-
عوامل موثر رفتاری بر پذیرش خرید اینترنتی در صنعت هواپیمایی
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2014-10-23)امروزه خرید اینترنتی بلیت هواپیما رشد قابل توجهی در کشور دارد. در این میان درک رفتار مشتریان، بهمنظور بهبود استراتژیهای بازاریابی و فروش، برای شرکتهای هواپیمایی ضروری است. هدف از پژوهشحاضر شناخت مهمترین عوامل ...



