دوره 8, شماره 24
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
عوامل موثر بر اجرای سیاستهای گردشگری جمهوری اسلامی ایران
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2014-11-22)در این تحقیق هفت عامل اصلی اثرگذار بر اجرای سیاستهای گردشگری شناسایی شده است. که عبارتند از: 1- تدوین هدف و سیاستهای گردشگری 2- عوامل حقوقی و سیاسی اثرگذار بر اجرای سیاستهای گردشگری 3- عوامل مربوط به ویژگیهای رفتاری و ...
-
بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی پایانه های مسافربری
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2014-11-22)یکی از گزینه های دولتها برای ارتقاء کیفیت خدمات و دگرگونیِ آن، بهره گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات و دولت الکترونیک می باشد. کانال و رسانه ی اصلی ارائه ی خدمات الکترونیک نیز همان وب سایت سازمان است که تمامی خدمات از آن ...
-
اولویت بندی مولفه های ارزش ویژه برند درمقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2014-11-22)مسئله اصلی در این تحقیق، اولویت بندی مولفه های ارزش ویژه برند درمقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی بوده است.ارزش ویژه برند مقصد گردشگری عبارت است از مجموع دارایی ها( یا بدهی های) برند در رابطه با نام و سمبل مقصد گردشگری ...
-
بخش بندی بازار طبیعت گردی داخلی بر مبنای انگیزه سفر
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2014-11-22)بدونشکریشههراستراتژیبازاریابیموفقدربخشبندیصحیحبازارموردنظرقراردارد،صنعتگردشگرینیزازاینقاعدهمستثنانیست. علیرغماینکهطبیعتگردیتبدیلبهیکیازگونههایاصلیصنعتگردشگریشده،اما بسیاری از ویژگیهایاینبازارمهمدرکشورمانایرانهمچنان ...
-
ارزیابی ظرفیت جامعه محلی برای توسعهی پایدار گردشگری
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2014-11-22)جامعهی محلی در توسعهی پایدار گردشگری نقش مهم و اساسی را ایفا مینماید از اینرو، مشارکت جامعهی محلی به مثابهییکی از ارکان توسعه پایدار در توسعهی گردشگری ضروری است. پژوهش حاضر با هدف ارزیابی ظرفیت جامعه ی محلی در منطقه ...
-
رابطه مدیریت دانش و عملکرد سازمانی در صنعت هتل داری
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2014-11-22)هدف مقاله حاضر بررسی و تبین مدیریت دانش و رابطه آن با عملکرد سازمانی درصنعت هتلداری می باشد. دانش با ارزش ترین و استراتژیک ترین منبع برای هتل ها و عملکرد سازمانی نیز از اجزای کلیدی دست یابی به موفقیت و برتری آنها می باشد. ...
-
شناخت انگیزه ها و عوامل مؤثر بر میزان رضایت طبیعت گردها از سفر به قشم
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2014-11-22)تحقیق حاضر با هدف سنجش انگیزهها و میزان رضایت طبیعت گردها از سفر به قشم و بازدید از منطقۀ ژئوپارک قشم و عوامل مؤثر بر میزان رضایت طبیعتگردها اجرا شده است. برای انجام پژوهش حاضر نیز تلفیقی از روشهای کیفی و کمی مورد استفاده ...



