مرور دوره 34, شماره 4 بر اساس موضوع "سرمایه اجتماعی"

  • نقش سرمایۀ اجتماعی در هم‌آفرینی ارزش برند در کسب‌وکارهای خانوادگی 

    نورعلی, مهشید؛ سعیدنیا, حمیدرضا؛ علیپور درویشی, زهرا (معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2023-12-22)
    علیرغم گستردگی مفهوم سرمایۀ اجتماعی، تحقیقات زیادی راجع به کاربردهای آن در حوزۀ بازاریابی انجام نشده است. پژوهش حاضر با هدف طراحی مدل هم‌آفرینی ارزش در برندسازی خانوادگی و نقش میانجی سرمایۀ اجتماعی انجام شده است. در این ...