مرور دوره 34, شماره 4 بر اساس موضوع "سرمایه اجتماعی"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
نقش سرمایۀ اجتماعی در همآفرینی ارزش برند در کسبوکارهای خانوادگی
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2023-12-22)علیرغم گستردگی مفهوم سرمایۀ اجتماعی، تحقیقات زیادی راجع به کاربردهای آن در حوزۀ بازاریابی انجام نشده است. پژوهش حاضر با هدف طراحی مدل همآفرینی ارزش در برندسازی خانوادگی و نقش میانجی سرمایۀ اجتماعی انجام شده است. در این ...



