مرور دوره 34, شماره 4 بر اساس موضوع "تبلیغات بومی شده"

  • مدل اثر بخشی تبلیغات بومی‌شده در شبکه‌های اجتماعی با رویکرد تحلیل متن 

    دهقانی, زلیخا؛ ابراهیم زاده, رضا؛ صادقی, مهرداد؛ هادی پیکانی, مهربان (معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2023-12-22)
    امروزه ظهور تبلیغات بومی دورنمای تبلیغات را تغییر داده است. تبلیغات بومی‌شده جدیدترین روند در محتوای ترکیبی است که ویژگی مشابه با بازرایابی محتوا، روزنامه‌نگاری بند و محتوای مهم با حمایت مالی شده و در عین حال وابسته به ...