دوره 7, شماره 1
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
تحلیل کیفی موانع و راهکارهای برندینگ سازمانی خدمات عمومی
(دانشگاه هوایی شهید ستاری- دانشکده مدیریت, 2024-03-20)زمینه و هدف: برخورداری بزرگترین اپراتور تلفن همراه از امکانات و زیرساختهای عمومی و دولتی به عدم توجه به برندینگ سازمانی منجر شده است. عدم تحقق برندینگ سازمانی در سایه انحصارگرایی و تصدیگری دولتی چالشهای متعددی را برای ...
-
تجزیه و تحلیل ساختار درآمد های فرودگاه ها و ارزیابی نقش آنها در بهبود کارایی تخصیصی
(دانشگاه هوایی شهید ستاری- دانشکده مدیریت, 2024-03-20)ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺍﻫﻤﻴﺘﻲ ﻛﻪ ﻣﺒﺤﺚ ﺑﻬﻴﻨﻪ ﺳﺎﺯﻱ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﻫﺰﻳﻨﻪ ﻫﺎ ﻭ ﭘﺘﺎﻧﺴﻴﻞ ﻫﺎ ﺩﺭ ﻣﺒﺤﺚ ﺣﻤﻞ ﻭ ﻧﻘﻞ ﭘﻴﺪﺍ ﻛﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ، ﻟﺰﻭﻡ ﺗﻮﺟﻪ ﺗﺎﻛﺘﻴﻜﻲ ﻭ ﺍﺳﺘﺮﺍﺗﮋﻳﻜﻲ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺑﻪ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺣﻤﻞ ﻭ ﻧﻘﻞ ﺑﺎﺭﻱ ﻭ ﻣﺴﺎﻓﺮﻱ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺍﻱ ﻭ ﺍﺟﺮﺍﻳﻲ ﺩﺭ ﺍﻳﺮﺍﻥ ﺑﺎﺭﺯ ﺑﻪ ﻧﻈﺮ ﻣﻲ ...
-
الگوی تسهیل یادگیری سازمانی در چارچوب جانشینپروری در سازمانهای دولتی
(دانشگاه هوایی شهید ستاری- دانشکده مدیریت, 2024-03-20)زمینه و هدف: در عصر جوامع بهبود عملکرد سازمانها نیازمند برخورداری از کارکنانی توانمند است. وجود برنامههای جانشینپروری باعث اطمینان از وجود سرمایههای انسانی مورد نیاز خواهد شد. یادگیری موثر نقش مهمی در اجرای برنامههای ...
-
تاثیر رهبری تحولگرا بر عملکرد مالی با نقش میانجی نوآوری سازمانی و آمادگی عملکردی
(دانشگاه هوایی شهید ستاری- دانشکده مدیریت, 2024-03-20)زمینه و هدف: رهبران تحولگرا با توسل به نوآوری سازمانی و آمادگی عملکردی، تاثیر بسزایی در موفقیت یا شکست سازمانها دارند. برای درک این موضوع، پژوهش حاضر با هدف تعیین تاثیر رهبری تحولگرا بر عملکرد مالی با نقش میانجی نوآوری ...



