مرور دوره 3, شماره 1 بر اساس موضوع "نظرﻳﮥ لنکستر"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
شناسایی مؤلفههای مؤثر در تقاضا برای سفر به مقاصد گردشگریِ فرهنگیتاریخی (نمونهپژوهی: اصفهان)
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2018-08-23)کارگزاران مقاصد گردشگری علاقهمندند دریابند گردشگران در انتخاب این مقاصد از چه عواملی تأثیر میپذیرند. در الگوهای اقتصادی متعارف که تقاضای سفر را بررسی کردهاند عواملی همچون سطح درآمد در سرزمین مبدأ، سطح قیمتها در مقصد و ...



