دوره 34, شماره 3
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
تأثیر تبلیغات تلفن همراه بر رفتار خرید دانشجویان دانشگاه تهران
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2023-08-23)با توجه به گسترش روزافزون کسبوکارهای الکترونیک و گرایش مشتریان به خرید برخط محصولات، هدف این پژوهش بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر نگرش مشتریان نسبت به پذیرش فناوری و تبلیغات تلفن همراه در کسبوکارهای الکترونیک است. پژوهش حاضر ...
-
تحلیل پیامهای اینستاگرامی سلبریتیها دربارة کرونا
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2023-08-23)استفادة روزافزون از شبکة اجتماعی اینستاگرام و تأثیر آن بر ارتباط و تعاملها، فرصتهای جدیدی را در استفاده از این شبکه، جهت بازنمایی و کنشهای اجتماعی همة افراد بهویژه سلبریتیها ایجاد کرده است. از طرفی با ظهور بیماری ...
-
اعتماد دانشجویان دانشگاه دمشق به رسانهها و رابطة آن با نگرش به جبهة مقاومت
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2023-08-23)کشور سوریه از اعضای جبهة مقاومت است که طی یکدهة اخیر دچار جنگهای داخلی و دخالت خارجی شده و این وضعیت زمینهساز ورود رسانههای موافق و مخالف جبهة مقاومت در این بحران شده است. در این پژوهش میزان اعتماد دانشجویان سوری به ...
-
طراحی مدل رشد شبکههای اجتماعی تخصصی در ایران
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2023-08-23)همزمان با توسعة اینترنت، استفاده از شبکههای اجتماعی بهسرعت رو به افزایش نهاد و پلتفرمهای اجتماعی متعددی در ایران مورد استقبال قرار گرفت. شبکههای اجتماعی خارجی عمومی همچنان بدون رقیب مانده و غالب آنهایی که در ایران ...
-
مهمترین عوامل مؤثر بر مدیریت موسیقی در رادیو
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2023-08-23)موسیقی نقش و کاربرد گستردهای در رادیو دارد. با ورود تلویزیون، بهخصوص بعد از جنگ جهانی دوم، سپهر رسانه بر رادیو تنگ آمد، موسیقی فرصت جدیدی برای رادیو در آن شرایط ایجاد کرد. البته موسیقی هم از جانب رادیو، در هر خانه و محل ...
-
سنجش تنوع ارتباطات انسانی در شبکة اجتماعی اینستاگرام بین کاربران ایرانی
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2023-08-23)پژوهش حاضر، با هدف بررسی و سنجش شش بُعد ارتباطات انسانی میان کاربران ایرانی عضو شبکة اجتماعی اینستاگرام انجام شده است. این پژوهش کاربردی و با روش توصیفیـ پیمایشی به شناسایی این تنوع ارتباطی و مؤلفههای تأثیرگذار پرداخته ...
-
فراتحلیل مطالعات رابطة رسانه و سبک زندگی در ایران (مطالعة پژوهشهای انجامشده در سالهای 1390 ـ 1400)
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2023-08-23)پژوهش حاضر با استفاده از روش آماری فراتحلیل به بررسی نتایج مطالعات انجامشده در رابطه با رسانه و سبک زندگی پرداخته است. به منظور انجام روش فراتحلیل، 28 پژوهش که در بازة زمانی 1390 تا 1400 انجام شدهاند، گردآوری شد. با ...
-
جرمانگاری جرایم علیه اخلاق و عفت عمومی در فضای سایبری
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2023-08-23)جرمانگاری جرایم علیه اخلاق و عفت عمومی در فضای سایبری، علاوهبر آنکه نقاط قوت امر را روشن میسازد، خلأها و نقاط ضعف را نیز، جهت وضع عناوین مجرمانه، پیش روی قانونگذار قرار میدهد؛ لکن ایجاد محدودیتهای رفتاری از طریق ...



