مرور دوره 13, شماره 3 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در پیادهسازی هویت جنسیتی برند با درنظرگرفتن جامعۀ مصرفکننده با روش FCM
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2023-11-22)کلید مدیریت و توسعۀ برند، فهمیدن و شناخت این مسئله است که مشتریان بهدنبال چه مزیتهایی هستند. در این بین توجه به مفهوم هویت جنسیتی برند و عوامل مؤثر در پیادهسازی آن (بهعنوان راهحلی اساسی برای کسب رضایت مشتریان که امروزه ...
-
ارائۀ الگوی تأثیرپذیری رفتار زیستمحیطی از کمپینهای زیستمحیطی: با رویکرد مرور نظاممند
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2023-11-22)سلامت محیط زیست بهدلایل مختلف از کاهش تنوع زیستی و جنگلزدایی گسترده گرفته تا گرمشدن بیسابقۀ جهانی کاهش یافته است که در این میان، تقویت رفتار زیستمحیطی تحتتأثیر کمپینهای زیستمحیطی آگاهیدهنده میتواند چارهساز باشد. ...
-
طراحی مدل پیادهسازی بازاریابی دیجیتال بنگاه به بنگاه با تأکید بر مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر هوش مصنوعی
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2023-11-22)استفاده از بازاریابی دیجیتال بهعنوان کانال ارتباطی و فروش منجر به نیاز و استفاده از سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) مبتنی بر هوش مصنوعی برای مدیریت صحیح اطلاعات شرکت شده است. هدف از پژوهش حاضر طراحی مدل پیادهسازی ...
-
سال سیزدهم، شماره سوم، شماره پیاپی (50)، آذر 1402
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2023-11-22)
-
شناسایی ابعاد انعطافپذیری بازاریابی و عوامل مؤثر بر آن در بیمۀ عمر
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2023-11-22)هدف اصلی پژوهش حاضر، شناسایی ابعاد انعطافپذیری بازاریابی و عوامل مؤثر بر آن در بیمۀ عمر است. در این پژوهش برای گردآوری دادهها از روش کتابخانهای و آمیخته استفاده شده است. جامعۀ آماری در مرحلۀ کیفی، مدیران و کارشناسان ...



