نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorنبی خانی, معصومهfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T16:59:42Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T16:59:42Z
dc.date.available1399-07-08T16:59:42Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T16:59:42Z
dc.date.issued2014-12-22en_US
dc.date.issued1393-10-01fa_IR
dc.identifier.citationنبی خانی, معصومه. (1393). سنجش نگرش روسای کلانتری‌ها و افسران مکنای فا. ا.قزوین نسبت به نتایج پیاده‌سازی سامانه مدیریت کیفیت نیروی انتظامی (مکنا). فصلنامه علمی تخصصی دانش انتظامی قزوین, 1393(11), 115-126.fa_IR
dc.identifier.urihttp://qazvin.jrl.police.ir/article_15857.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/10488
dc.description.abstractمدیریت کیفیت فراگیر مجموعه گسترده‌ای از فعالیت‌های مدیریتی و سازمانی است که برای کمک به مدیریت در درک کردن و کارآمد ساختن فرآیندهای تولید، از بین بردن ضایعات و بهبود دائمی خدمات طراحی‌شده است. در چند سال اخیر نیروی انتظامی با الگو گرفتن از این رویکرد مدیریتی نسبت به طراحی و پیاده‌سازی سامانه مدیریت کیفیت ناجا (مکنا) که متشکل از مجموعه‌ای از الزامات عملیاتی در خصوص مراحل مختلف عرضه خدمات و انجام وظایف نیروی انتظامی، مبتنی بر اهداف سازمانی است اقدام نموده است. پیاده‌سازی مکنا در نیروی انتظامی منشأ تحولات شگرفی در این مجموعه است. این پژوهش به‌منظور سنجش نگرش روسای کلانتری‌ها و افسران مکنای فا. ا.قزوین نسبت به نتایج پیاده‌سازی طرح مکنا انجام‌شده است. نمونه آماری 31 نقره در معرض سؤالات پرسشنامه استاندارد مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) قرارگرفته و نتایج حاصل نشان‌دهنده رضایت آنان از حمایت فرماندهان ناجا از مکنا، برنامه شناسایی و آموزش کارکنان، توانمندسازی کارکنان و کار تیمی و بهبود وضعیت نسبت به پنج سال گذشته است. همچنین پاسخگویان از عدم تعیین اهداف بلندمدت برای بهبود کیفیت در ناجا، نبود دستگاه‌های مؤثری برای گرفتن بازخورد از مراجعان، فقدان سیستم منسجمی برای سنجش کیفیت در خدمات و عدم طراحی فرایندها و خدمات بر اساس نیازهای مشتریان و ارباب‌رجوع ناراضی هستند.fa_IR
dc.format.extent217
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherفرماندهی انتظامی استان قزوینfa_IR
dc.publisheren_US
dc.relation.ispartofفصلنامه علمی تخصصی دانش انتظامی قزوینfa_IR
dc.relation.ispartofThe scientific & specialized quarterly Danesh Entezami Qazvinen_US
dc.subjectمدیریت کیفیت فراگیر (TQM)fa_IR
dc.subjectمکناfa_IR
dc.subjectمشتریانfa_IR
dc.subjectکیفیتfa_IR
dc.subjectقزوینfa_IR
dc.titleسنجش نگرش روسای کلانتری‌ها و افسران مکنای فا. ا.قزوین نسبت به نتایج پیاده‌سازی سامانه مدیریت کیفیت نیروی انتظامی (مکنا)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.citation.volume1393
dc.citation.issue11
dc.citation.spage115
dc.citation.epage126


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد