• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • نشریه علمی پژوهشی مدیریت کسب و کارهای بین المللی
    • دوره 6, شماره 2
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • نشریه علمی پژوهشی مدیریت کسب و کارهای بین المللی
    • دوره 6, شماره 2
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    شناسایی و بررسی انگیزه های ورود به اتحادهای تامین کننده بین‌المللی (مورد مطالعه: شرکت‌های صادراتی بندر بوشهر)

    (ندگان)پدیدآور
    خسروی لقب, زهرهتابناک, معصومه
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    958.3کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    مقاله پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    پژوهش حاضر با هدف شناسایی و بررسی انگیزه‌های ورود به اتحادهای تامین‌کننده بین‌المللی انجام گرفته است. روش پژوهش از نظر هدف، کاربردی از نظر ماهیت، توصیفی پیمایشی و از نظر نوع داده‌ها کمی است. جامعه آماری پژوهش حاضر شامل شرکت‌های صادراتی بندر بوشهر می‌باشد. تعداد این شرکت‌ها 24 شرکت می‌باشد که با استفاده از روش سرشماری از مدیران ارشد کلیه شرکت‌ها داده‌ها جمع آوری شد. داده‌های پژوهش با استفاده از پرسشنامه جمع‌آوری گردیدند. از نرم‌افزار SPSS و Smart PLS برای تجزیه و تحلیل داده‌ها استفاده شده است. نتایج به دست آمده از تجزیه و تحلیل داده‌ها حاکی از این است که وضوح هدف، پاسخگویی و انعطاف‌پذیری تامین کننده بین‌المللی، سازگاری طرفین اتحاد و توانمندی سازمانی تامین کننده بین‌المللی بر انگیزه ورود به اتحادهای تامین کننده بین‌المللی تاثیر مثبت و معناداری دارد. متغیر اعتماد بر انگیزه ورود به اتحاد تامین کننده بین‌المللی دارای تاثیر منفی بود و این فرضیه مورد تایید قرار نگرفت.
    کلید واژگان
    اتحادهای راهبردی
    اتحادهای تامین‌کننده بین‌المللی
    شرکت‌های صادراتی
    بندر بوشهر
    مدیریت زنجیره تامین، تولید و عملیات در مدیریت کسب و کار بین المللی

    شماره نشریه
    2
    تاریخ نشر
    2023-06-22
    1402-04-01
    ناشر
    دانشگاه تبریز
    سازمان پدید آورنده
    استادیار، گروه مدیریت، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، موسسه آموزش عالی خرد، بوشهر، ایران
    کارشناس ارشد، مدیریت استراتژیک، گروه مدیریت بازرگانی، دانشکده کسب و کار و اقتصاد، دانشگاه خلیج فارس، بوشهر، ایران

    شاپا
    2588-5057
    URI
    https://dx.doi.org/10.22034/jiba.2023.52355.1911
    https://jiba.tabrizu.ac.ir/article_16551.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/1042086

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب