مرور دوره 10, شماره 27 بر اساس موضوع "شناختی – رفتاری و تاب آوری"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
مقایسه اثربخشی آموزش مثبت اندیشی مبتنی بر آموزه های دینی با آموزش خانواده به شیوه شناختی – رفتاری(CBT)بر تاب آوری زوجین
(پژوهشگاه علوم انسانی ومطالعات فرهنگیIHCS, 2019-03-21)هدف پژوهش حاضر مقایسه اثربخشی آموزش مثبت اندیشی مبتنی بر آموزههای دینی با آموزش خانواده به شیوه شناختی _رفتاری (CBT) بر تاب آوریزوجین بود. روش پژوهش آزمایشی به شیوه پیش آزمون – پسآزمون با گروه گواه و انجام پیگیری است.جامعه ...



