فرهنگ پلیس، گردشگران و مقاصد؛ مطالعهی اوتارخند، هند (ترجمه)
(ندگان)پدیدآور
عباسی علی آبادی, فاطمهنوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
تحقیق حاضر، کیفیت خدمات فراهم شده توسط نیروهای پلیس در مکانهای گردشگری در منطقهی اوتارخند هند را مورد بررسی قرار میدهد و همچنین به مطالعهی تأثیر آن بر سطح اطمینان گردشگران به پلیس میپردازد. این تحقیق همچنین، نقشی که فرهنگ پلیس در تعیین کیفیت خدمات ایفا میکند و تأثیر رفتار راهنما در تعدیل رابطه بین آنها را مورد بحث و بررسی قرار میدهد. روش بررسی جمعآوری دادهها از نیروهای پلیس و گردشگرانی که در محل حضور داشتند، مورد استفاده قرار گرفت. تجزیه و تحلیل دادهها با استفاده از CFA و یک SPSS به نام PROCESS انجام شد. نتایج نشان دادند که فرهنگ سازمانی پلیس، تأثیری مستقیم بر اطمینان گردشگران به پلیس داشته و کیفیت خدمات پلیس، تا حدودی روابط بین این دو را تعدیل میکند، همچنین رفتار مثبتگرایانهی راهنما، سبب ارتقای رابطهی بین فرهنگ پلیس و کیفیت خدمات میشود. این تحقیق مطالبی را به مطالعات انجام شده در زمینهی اطمینان گردشگران به پلیس در مکانهای توریستی، فرهنگ پلیس، رفتار راهنما و کیفیت خدمات پلیس میافزاید.
کلید واژگان
کیفیت خدمات پلیسفرهنگ سازمانی پلیس
اطمینان گردشگران به پلیس
رفتار راهنما
شماره نشریه
27تاریخ نشر
2018-11-221397-09-01




