مرور دوره 17, شماره 66 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 7 از 7
-
بررسی انسجام محتوای برنامه درسی در کتابهای درسی زیست شناسی دوره دوم متوسطه
(انجمن مطالعات برنامه درسی ایران, 2022-07-23)این مقاله با هدف بررسی انسجام محتوای برنامه درسی کتابهای درسی زیست شناسی دوره دوم متوسطه انجام گرفته است. بدین منظور چهار شاخص وسعت، تداوم، توالی و ادغام در کتابهای مذکور با استفاده از تحلیل محتوای کیفی بررسی شد. نمونه ...
-
ارزیابی عملکرد دانش آموزان پایه نهم در آزمون سواد ریاضی با تأکید بر کتاب های درسی ریاضی
(انجمن مطالعات برنامه درسی ایران, 2022-07-23)هدف پژوهش حاضر، ارزیابی عملکرد دانشآموزان پایه نهم در آزمون سواد ریاضی و بررسی نتایج آن با تأکید بر کتابهای درسی ریاضی است. جامعه این پژوهش دانشآموزان پایه نهم شهرستان نجفآباد و نمونه شامل 250 دانشآموز دختر و پسر است ...
-
چرا بنشسته ام بر جای ناراست؟!
(انجمن مطالعات برنامه درسی ایران, 2022-07-23)در سال 1394 به مناسبت یک دهه فعالیت فصلنامه مطالعات برنامه درسی از همه مخاطبان نشریه درخواستی مطرح کردم: «پرسش این است که نشریه مطالعات برنامه درسی طی دهه اول عمر خود به چه میزان به آنچه به آن چشم داشته، دست یافته است؟ ...
-
ارائه مدل ساختاری کمک طلبی بر اساس خودتعیینگری، خودشفقتورزی و شکفتگی با نقش میانجی درگیری تحصیلی و باورهای انگیزشی دانشآموزان
(انجمن مطالعات برنامه درسی ایران, 2022-07-23)هدف مقاله، مدل ساختاری کمکطلبی بر اساس خودتعیینگری، خودشفقتورزی و شکفتگی با نقش میانجی درگیریتحصیلی و باورهای انگیزشی دانشآموزان بود. روش پژوهش همبستگی با تکنیک مدلیابی معادلات ساختاری بود. از جامعه آماری دانشآموزان ...
-
بررسی مقایسهایی تاثیرات دو روش تدریس مشارکتی و رقابتی درس تربیت بدنی بر مشارکت ورزشی دختران دارای اضطراب اجتماعی اندام: نقش تعدیل کننده عزت نفس
(انجمن مطالعات برنامه درسی ایران, 2022-07-23)دانشآموزان نگرانند که دیگران در خلال تمرینات ورزشی ظاهر بدنی آنها را چگونه ارزیابی میکنند. هدف این پژوهش بررسی تدریس مشارکتی و رقابتی بر مشارکت ورزشی دانشآموزان دختر دچار اضطراب اجتماعی اندام است. از 120 دانشآموز دختر ...
-
واکاوی جایگاه فناوری آموزشی در کتاب کار و فناوری پایه هفتم بر اساس نظریه براون از دیدگاه معلمان و متخصصان و ارایه الگو
(انجمن مطالعات برنامه درسی ایران, 2022-07-23)مقاله با هدف «واکاوی جایگاه فناوری آموزشی در کتاب کار و فناوری پایه هفتم براساس نظریه براون از دیدگاه معلمان و متخصصان»، ازنوع توصیفی، با تعداد نمونه 64معلم و 12متخصص برنامه درسی بود. ابزار بخش کمی، چکلیست با آلفای ...
-
Extended Abstracts And References In English
(انجمن مطالعات برنامه درسی ایران, 2022-07-23)Extended Abstracts And References In English



