مرور بر اساس موضوع "Q Methodology"

  • Development of a Framework for Assessing Professionalism in Medical Students 

    Emadzadeh, Ali; Farzad, Fariba; Gholami, Hasan; Bahari, Ali; Zarezadeh, Yadolah (Mashhad University of Medical Sciences, 2014-03-01)
    Background: professionalism assessment is one of the most difficult issues in medical education. In related references, it is recommended that professionalism assessment should be according to the status and attention to ...

  • ارزیابی کارکرد راهبردهای ارتباطی بر تجاری‌سازی طرح‌های پژوهشی 

    مزیدی, علی‌محمد; Mazidi, Ali Mohammad; سلطانی‌فر, محمد; Soltani Far, Mohammad; جعفری, زهره; Jafari, Zohreh (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2018-05-22)
    هدف پژوهش حاضر بررسی نقش راهبردهای ارتباطی بر تجاری‌سازی طرح‌های پژوهشی است. راهبردهای ارتباطی موردنظر اطلاع‌رسانی، متقاعدسازی، موافق‌سازی و گفتگو است. این پژوهش به روش اکتشافی ـ پیمایشی ‌است. جامعه آماری پژوهش را 25 نفر ...

  • الگوهای ذهنی خریداران لوازم آشپزخانه خارجی با استفاده از روش کیو 

    خراسانی طرقی, حامد; Khorasani Toroghi, Hamed; کشاورزی, نیلوفر; Keshavarzi, Niloofar (دانشگاه الزهراAlzahra University, 2019-02-20)
    رشد اخیر جهانی‌شدن و گسترش تجارت بین‌المللی موجب شده بسیاری از شرکت‌ها فرصت‌هایی را برای توزیع محصولات خود در سراسر جهان کشف کنند. در حال حاضر، بررسی آنچه قصد مصرف‌کنندگان برای خرید محصولات خارجی را تحت تأثیر قرار می‌دهد ...

  • به‌کارگیری رویکرد تلفیقی روش‌شناسی کیو و مهندسی کانسی در مرحله شناسایی خواسته‌های مشتریان و گروه‌بندی آن‌ها 

    نصیرائی, امیر; Nasiraei, Amir; پویا, علیرضا; Pooya, Alireza; لگزیان, محمد; Lagzian, Mohammad (دانشگاه شهید بهشتی, 2016-11-21)
    مهندسی کانسی ابزاری کارآمد برای شناسایی نیازهای احساسی کاربران و استفاده‌کنندگان کالاها است که چندین مرحله دارد. در مرحله شناسایی و دسته‌بندی واژگان احساسی در مهندسی کانسی، ابزار متفاوتی توسط پژوهشگران مختلف به‌کار گرفته ...

  • حقوق ارتباطی در جامعه اطلاعاتی 

    معتمدنژاد, کاظم; Mo'tamed Nejad, Kazim; معظمی گودرزی, حبیب‌الله; Mo'azami Gudarzi, Habib Allah (سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2010-11-22)
    حمایت از حقوق ارتباطی، اندیشه حقوقی جدیدی در حوزه ارتباطات است. در مقاله حاضر کوشش شده است اندیشه نو پای «حقوق ارتباطی» مطرح شده در جهان، با عمری کمی بیش از یک دهه معرفی شود. بنابراین، تمرکز آن بر بحث و بررسی ابعاد مفهومی ...

  • شناسایی نقش‌های رسانۀ ملّی (تلویزیون) در توسعۀ کارآفرینی در ایران بر مبنای روششناسی کیو 

    زالی, محمدرضا; Zaali, Mohammad Reza; ناهید, مجتبی; Naahid, Mojtaba (پژوهشگاه علوم انسانی ومطالعات فرهنگیIHCS, 2014-11-22)
    تنوّع جمعیتی و مطالبات تغییریافتۀ مشتریان و اُفتوخیزهای مداوم اقتصادی و تغییر رویکرد انرژی، همگی باعثشده‌اند تا کارآفرینی به عنوان یکی از اصلی‌ترین استراتژی‌های ملّی اکثر کشورهای پیشرفته و حتی جهان سومی مدّنظر قرارگیرد. ...